clomid

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ben een meid van 24, reeds ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te worden, maar gaat een beetje moeilijk omdat ik van die langeeee cyclessn heb. Nu heb ik gister van de gyn clomid gekregen,zodra mn menstruatie komt moet ik dat de 3e dag gaan inslikken gedurende 5 dagen om een eisprong op te wekken. WIe heeft hier ervaring met clomid? en na hoeveel keer clomid gebruikn, is het gelukt?

Graag hoor ik het van jullie

groetjes

Hoi Anoniem,

Op het forum, als zwanger worden langer duurt zitten meerdere meiden die het gebruiken dus daar kun je je vragen denk ik beter stellen.. Ik ben hier toevallig even aan het kijken, ik heb 2x Clomid gebruikt en ben nu net zwanger!! Het kan dus heel snel gaan.

Succes!

X F

Hoi ik heb 14 januari een inseminatie gehad en moest daarvoor dus ook chlomid slikken. Ik moest 2 pilletjes 100 mg per dag slikken omdat mijn eitjes niet groeien. Ik heb een aantal jaren geleden ook 2 behandelingen gehad met chlomid en dat is toen niets geworden, ben toen bijna 3 jaar gestopt met behandeling omdat ik andere klachten kreeg en ik een paar keer moest worden geopereerd, had trouwens niets met mijn kinderwens te maken. Zijn toen ook nog verhuisd en had er gewoon even geen zin meer in.

Ik moet aankomende vrijdag mijn eerste dag menstruatie krijgen dus voor mij breken volgend weekend de spannende dagen aan. Ik ben nu wel veel misselijk, heb erg veel last van mijn borsten, en heel veel gerommel in mijn buik.
Ik hoop dat het raak is, anders moet ik de volgende keer 3 chlomidpilletjes per dag gebruiken omdat met 2 pilletjes maar 1 eitje geschikt was en ze willen er meer hebben.
Ik hoop dat bij jou alles goed gaat.
Veel succes, groetjes Lily

Terug
Bovenaan