CLOMID

A

Anoniem

Guest
hoi dames...

heb even een vraagje....

ik ben nu al 5 maanden (na stoppen met pil) niet meer ongesteld geworden!!
moet van de docter tempratuur lijsten bijhouden...en dan begin januarie mocht ik na 2 maanden tempen terug komen...(om te kijken of ik uberhoupt wel een eisprong heb)
maar mijn temp.lijst gaat echt van 36.2 t/m 36.9 iedere dag zit er echt een groot verschil er is geen touw aan vast te knopen ..en ik doe precies volgens het boekje =voor het opstaan,zelfde tijdstip,zelfde termometer,anaal....etc
natuurlijk heel wazig allemaal!!!
nu is mijn vraag, is het belachelijk als ik aan de docter zou vragen voor   clomid ....
of kom ik daar TOTAAL niet in aanmerking voor?????????
heeft iemand dit ook al eens meegemaakt????weet echt niet wat ik moet...
voel mezelf ontzettend zielig

liefs lonneke

Hoi Lonneke,
ik heb er geen ervaring mee,maar ik denk dat het per huisarts heel verschillend is hoe snel ze zoiets willen doen.ik persoonlijk vind 5 mnd best lang zonder menstruatie.zou het helemaal niet gek vinden om aan chlomid te denken,alleen sommige Ha wachten soms rustig nog maaaanden af!misschien willen ze dat je eerst naar een gyn gaat voor inwendig onderzoek ofzo om te kijken of je wel een eitje hebt zitten die klaar is voor de dag te komen,dan weet je tenminste duidelijker waar je aan toe bent.
Ik zou als ik jou was dus een doorverwijzing naar de gyn vragen,hoop dat jou Ha mee werkt,zijn soms rare knakkers hahahah,je hebt er gewoon recht op hoor,het is jou lijf!
Succes Gr Cat

Hoi Lonneke,

ik zou inderdaad ook een verwijsbrief voor de gynaecoloog vragen.
De gynaecoloog maakt dan een echo en kan dan zien of je in aanmerking komt voor clomid.

veel succes

groetjes Nathalie.

Wat lief van jullie dat jullie reageren...

heb de docter gebeld en kan morgen langskomen om 10.30!!!
maja ben bang dat hij me ook weer gewoon naar huis toe stuurd....
nou we zullen zien...
in ieder geval bedankt voor jullie reactie!!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan