CLOMID

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben een jonge vrouw van 33 jaar met een grote, al lang bestaande, zwangerschaps wens. Ik ben echter 23 maanden geleden opgehouden met menstrueren. Huisarts: stress. Na een half jaar doorverwijzing gynacoloog: testen wezen uit PCO syndroom. Na veel verschillende doseringen Clomid (Clomifeen) (steeds hoger)  3 maanden geleden gelukkig  een eisprong gehad. (met behulp van  150 mg dag 3-7 v d cyclus). Dit gebeurde op dag 15. De 2e maand een eisprong op dag 19. Maar helaas deze maand niets. Mijn ovulatie testen bleven negatief, inmiddels dag 23  en ik heb de hoop opgegeven. Wie heeft er meer ervaring met Clomid, en dan met name met onregelmatige eisprong of zelfs geen eispromg. Moet ik nu toch door om gonadotropen te spuiten? Of komt het vaker voor dat er een maand geen eisprong optreed.  Wie herkent zich in mijn verhaal, ik zou graag met een lotgenoot wilen chatten, want mijn omgeving begrijpt er niet veel van.

tot gauw,

Groetjes Kevertje

Hoi Kevertje, ik slik ook Clomid, maar ik slik het omdat we nu aan het proberen zijn om zwanger te worden via IUI en dan kan je Clomid moeten slikken. Verder ken ik het medicijn niet wat je beschrijft, maar als je je verhaal is zet op het forum "Als het langer duurt" daar zitten een heleboel meiden die allemaal hun eigen verhaal hebben waarom ze niet zwanger kunnen worden en bijna allemaal in de Medische Molen zitten en daar is vast wel iemand die een antwoord heeft op jou vraag.

Succes ermee!

Groetjes, Pleun

Hoi Pleun,

Bedankt voor jouw reactie. Waar kan ik dat forum vinden dan, want het is volgens mij geen onderdeel van de site van jonge gezinnen.

Met vriendelijke groet,

Kevertje.

Hoi hoi,

Het forum   "als zwanger worden langer duurt" staat ook onder de kop van het zwangerforum. Als 4e in de lijst.

Groetjes Anouska

Terug
Bovenaan