clomid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik moet mijn volgende cyclus beginnen met clomid,hoop dat ik zwanger ben natuurlijk en dat het niet nodig is,hihi, maar zijn er meer meiden die dit gebruiken en wat zijn jullie ervaringen???

Groetjes mamavanjesse

Hoi hoi,

Ik heb ook chlomid gebruikt en had alleen wat last van opvliegers.
Ben op 1-1-2008 bevallen van een gezonde zoon!!

Groetjes Patricia

Hallo mama van Jesse,

Ik heb in december clomid gebruikt i.v.m. een onregelmatige cyclus.
Ik heb wat last van stemmingswisselingen en opvliegers gehad.

Gelukkig hoefde ik na de 1e maand clomid niet meer aan een nieuwe maand clomid te beginnen, omdat ik toen zwanger was.

Ik hoop dat jij ook snel zwanger zult zijn!

Liefs, Twinkel3 (10w3d)

Hoi,

Ook ik heb Clomid gebruikt. En ik was met 50 mg 2 keer de eerste maand al zwanger. De eerste zwangerschap eindigde in een miskraam. Het enige waar ik last van had waren de opvliegers. Deze had ik alleen maar 's nachts, ik dreef mijn bed uit. Nu willen we graag een tweede kindje en zijn we aan het afwachten of ik nu wel een cyclus/eisprong heb.

Groetjes, Cindy

Hoi Mama van Jesse,

Ik heb ook Clomid gebruikt een paar mnd. Eerst kreeg ik 50mg en na een tijdje kwamen ze erachter dat het te weinig was. Toe moest ik er 2 nemen, dus 100mg, nou ook dat werkte niet. Ze wilde hem de afgelopen mnd verhogen naar 150mg, dit is ook gelijk het hoogste van de Clomid wat je mag nemen. Deze mnd heb ik niets geslikt, wilde het weer ff op eigen houtje proberen zal maar zeggen. We zijn nu al 14 mnd bezig en hadden ff geen zin meer in verplicht klussen en medicatie. Ben nu al een week overtijd en zit dus nog ff te wachten.

Wel had ik last van de bijwerkingen, Ik had opvliegers, kwam aan en ik kreeg haaruitval in de periodes dat ik slikte dus ongeveer een weekje elke mnd.

Succes
Liefs Patries

Hallo iedereen,

Mag ik vragen hoe lang jullie al aan het proberen zwanger te worden? Ik zelf heb al vanaf de eerste menstruatie een superonregelmatige cyclus gehad (tussen de 3 en 8/9 weken). Maar sinds we in november 2007  de knoop door hebben gehakt geen voorbehoedsmiddelen meer te gebruiken (ik was niet aan de pil), is het alleen maar erger geworden. Ik heb nu elke 2 weken  last van bloedingen wat ik niet echt ongesteld zijn noem. Maar wat het wel is weet ik ook niet...  
Hier heb ik volgende week wel een afspraak voor bij de huisarts. Maar waar ik dus benieuwd naar ben of het al aan te raden is om Clomid te gaan gebruiken. Gelet op mijn superonregelmatige cyclus.

Groetjes, Alegna

Terug
Bovenaan