Clomid

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>ik ben afgelopen week op Vakantie geweest naar mij moederland. Echter had ik zo heftig pijn dat ik gek werd van me menstruatie. Mijn moeder gaf aan dat ik eens langs de gynaecoloog moest om na te checken aangezien in Nederland alles zo lang duurt en überhaupt geholpen word. </p><p>echter zag de gynaecoloog dat ik 2 kleine cyste had in mij linker eierstok, ik word elke maand ongesteld 28 dagen en vol ook zeker wel mij eisprong. Maar de arts gaf aan dat de cyste je zwangerschap kunnen tegen houden. </p><p>ik kreeg dus medicatie voor in me vagina zodat van binnen schoner wordt. <br /><br /></p><p>daarna heb ik ook medicatie meegekregen zoals clomid, nu is me vraag zijn er dames die dus cyste hebben gehad hele kleine en uiteindelijk clomid hebben gekregen hoe snel werden jullie zwanger?</p><p> </p><p>want de gynaecoloog heeft dus ook medicatie gegeven zodat de cyste van zelf kunnen verdwenen en dat zal ik merken tijdens het plassen. </p>
 
Hoi, ik kan je hier niet veel over vertellen. Ik heb zelf Letrozol geslikt voor ovulatie inductie (geen natuurlijke eisprong). Ik heb ook een grote cyste gehad en had daar veel buikpijn van. Echter werd mij gezegd dat deze geen kwaad kan en vanzelf kan verdwijnen. Het zou wel je hormoonhuishouding in de weg kunnen zitten. Dat klopte want mijn cyclus was erg ontregeld die maand. De cyste is na een paar weken vanzelf verdwenen en nu geen last meer. Maar dit was wel een andere situatie. Verder kan ik je niets zeggen daarover, sterkte!
 
Terug
Bovenaan