clomid

Ik heb een vraagje: We zijn nu 14 maanden bezig met zwanger worden. Maar helaas wil het niet lukken. Ik zat nu erover te denken aan mijn gynaecolog te vragen of ik niet clomid mag nemen, omdat ik denk dat ik niet elke cyclus een eisprong heb. Wie heeft er ervaring mey clomid? Zijn jullie uiteindelijk zwanger geworden en hoe lang heeft het geduurd?
 
Wij waren 'bezig'sinds april vorig jaar. Na ruim een jaar ben ik naar mijn huisarts gegaan en die heeft mij een verwijzing voor de gyneacoloog gegeven. Mijn cyclus was namelijk heeeeel onregelmatig (soms 1x inn de drie maanden). Ik kreeg Clomid voorgeschreven en bij de tweede kuur was het 'raak'. Je moet uiteindelijk rond de ovulatie vaak in de stoel bij de gyn. (ik drie tot vier keer in de week). Nu ben ik 5 maanden zwanger!
Succes!!!!
 
Hoi,
Bij mij lukte het ook niet om zwanger te worden,na een jaar stoppen met de pil werden wij doorverwezen naar het VU ziekenhuis,en het bleek dat de zaadcellen van mijn man te weinig waren en niet goed functioneerden,dus kregen wij 3 keer een ICSI behandeling zonder resultaat en tot slotte een IUI behandeling met resultaat,dit duurde allemaal ongeveer 4jaar,het was voor ons een moeilijke periode,maar nu zijn wij hartstikke blij,ik ben nu 22w zwanger,als ik jou was zou ik niet te lang wachten en vragen voor een verwijzing naar het ziekenhuis,ik hoop dat er niets bij jullie aan de hand is.Nou veel succes verder,doeiiiiiiiiiii
 
Terug
Bovenaan