Clomid

Hallo allemaal,
Wij zijn ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te raken.
Zijn ongv 6 weken geleden voor het eerst naar de gynecoloog geweest.
Zaad van m'n man moest onderzocht worden en dat is prima in orde.
Ik moest bloedprikken ( heb ik gisteren gedaan ). Daarin kunnen ze zien of ik vroeger Clamydia heb gehad ( schijnen heel veel vrouwen te hebben maar die het niet weten ) en kunnen ze zien hoe mijn hormonen zijn.
Daarna krijg ik het medicijn clomid. Ik heb een onregelmatige cylus vandaar.
Tussen de 28 en 52 dagen in. Wie herkent dit probleem en kan me iets meer vertellen over Clomid. Werkt het goed, zijn er vervelende bijwerkingen enz. Misschien hebben sommige van jullie dit middel ook gekregen...?
Ben erg benieuwd.
Liefs van Marie
 
Hallo,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wilde je wel even heel veel succes wensen met alles.
Je weet in ieder geval dat het 'zaad' van je man goed is, dat is toch al de helft. Ik ken een aantal mensen die doormiddel van behandeling zwanger zijn geworden en oke het is misschien niet altijd even leuk, maar je krijgt er wel wat voor terug. In nederland is het wat dat betreft bijna niet meer mogelijk om niet zwanger te worden!!
Heel veel succes en hopelijk mag je snel een positieve test in je handen houden.

groetjes kirsten
37w4d
 
Hoi!

Ik heb PCO en clomid geslikt, omdat ik van mezelf geen cyclus heb.
Bij de vierde kuur clomid ( 1 keer 50mg en drie keer 100mg)   ben ik zwanger geraakt.
Clomid is een anti-oestrogeen middel. Hierdoor komt het FSH (follikel stimulerend hromoon) beter tot z'n recht, waardoor een eitje beter kan uitgroeien en springt 9als het goed is). Ik had enige bijwerkingen (mood-swings en soms opvliegers), maar het is goed te doen!
heb je meer vragen, stel ze gerust!

Liefs,
Bien
 
Hoi Marie,