clomid

Hallo allemaal,
Wij zijn nu inmiddels 2 jaar bezig om zwanger te raken. Vorige maand voor het eerst naar de gyn geweest. En die heeft mij clomid en provera voorgeschreven. Maar ik ben zo benieuwd of jullie misschien weten wanneer je ongesteld gaat worden na de clomid. Ik heb het op de 3e dag tot de 8e dag moeten slikken. Ik had op de 13e dag enorme buikpijn en pijn in mijn onderrug dus ik denk dat toen mijn eisprong is geweest. maar op internet lees ik dat je de eisprong meestal wat later komt. Hebben jullie hier ervaring mee??? Als ik van 28 dagen uitga had ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar ik durf nog niet te testen. Bang voor weer een teleurstelling. Ik hoop dat er meiden zijn die ook clomid gebruikt hebben.Willen jullie alsjeblieft reageren?
groetjes Miriam

Hoi miriam.

Helaas ik gebruik geen clomid dus daar kan ik je niet verder mee helpen.
Wel even een reactie op de eisprong. Ik kreeg ook altijd rond mijn 13e/14e dag steken in de onderbuik (links en rechts) en in de rug. Dit was duidelijk de eisprong. Ondertussen ben ik ook zwanger....
Denk dat jij er ook wel van uit mag gaan dat dat de eisprong is geweest. Heb je normaal dat gevoel niet dan??

Heel veel succes met alles.

Groetjes judith

Hoi Judith,
bedankt voor je reactie!
Nee normaal voel ik nooit mijn eisprong en ik heb een hele onregelmatige cyclus. Soms zat er wel negen weken tussen dus dat schoot niet op. Ik hoop dat het inderdaad mijn eisprong is geweest. Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker van genieten.
groetjes Miriam

Ik gebruik nu ook de eerste keer clomid. Ben al 1 week overtijd. Had de eisprong ook op de 13/14e nacht. Echt heel duidelijk. Mijn test was nog negatief, maar misschien komt het nog. Mijn temperatuur is nog steeds 37.2 na 22 dagen!!
succes meid. Volgens mij werkt dat spul!

Bedankt Ayse,
Ik ben zo blij dat je gereageerd hebt.
Ik las net dat de clomid wel invloed kan hebben op je testresultaat. Dat je beter wat later kunt gaan testen. Omdat je minder snel hormomen aanmaakt. Dus geef het nog niet op misschien moet je nog even wachten.
jij ook succes !!
Miriam

Terug
Bovenaan