Clomid

Dit is mijn eerste maand clomid!! Bij gebruik daarvan heb je dan een normale cyclus van 28 dagen?? voor ik clomid gebruikte werd ik soms pas na cyclusdag 40 a 50 ongesteld....maar moet ik nu uitgaan van 28 dagen????? zo ja dan kan ik a.s weekend mijn NOD verwachten!!!
heb je dan ook op de 14e dag je eissprong? Ik heb wel op het moment vreselijke gevoelige tepels, als ik ze knijp dan doet dat zeer, maar dat heb ik ook meestal voor mijn menstruatie....hoop dus niet dat rode duivel eraankomt.......

Hoi Sita,

ik heb ook clomid gekregen omdat ik zo'n onregelmatige en vaak lange cyclus had. Het schijnt dat clomid hier dus in kan sturen omdat het ervoor zorgt dat het eitje op tijd rijpt. De eerste maand had ik mijn eisprong volgens de gyn op dag 16 en volgens mijzelf op dag 18. (dat is wel eens op dag 35 geweest!) En de tweede maand had ik hem op dag 15, en toen ben ik ook zwanger geworden!!
Ik duim voor je dat clomid ook voor jou zo goed werkt!

Groetjes, Irene.

Ik moest van een cyclus van 28 dagen uitgaan! nadat ik clomid had geslikt (terwijl ze vantevoren resp. 41, 45, 30, 36, 59, 36, 93 dagen waren) en het klopte want op mijn 28ste dag testte ik positief!

liefs Steffie

Mijn eitje kwam op dag 14. Maar ben nu nog steeds niet ongi. Al ruim 2 maanden wachten dus. Wordt er niet goed van!! Mag pas op 9-8 naar de gyn. want het is daar zo druk. Had mijn ei al op 17 april en niet zwanger. Dat is dus allemaal flink balen, maar dat kan dus ook. Heb nu wel steeds veel slijm...

Terug
Bovenaan