clomid

Hallo dames,

de gyn. had het pas over gebruik van clomid. Nu begrijp ik dat er verschillende hoeveelheden/dagen worden voorgeschreven, hoe zit dat bij jullie?, Moeten jullie er ook 5 van 50mg van de 5e tm de 9e dag innemen of minder? Volgens mij las ik ook wel eens iemand die er maar drie hoefde en dan om de dag vanaf de 3e dag? Omdat ik wel bang ben voor al die hormonen, vroeg ik me af wat beter zou zijn?
Iemand die het weet?

Hoi Colette,

Ik kreeg de eerste 2 kuren 5 pilletjes van 50 mg en moest deze nemen van dag 5 tot en met 10, dus 5 pilletjes...deze dossering sloeg bij mij niet aan en werd verhoogd naar 100 mg innemen vanaf dag 5....en nu ben ik zwanger!! Ik heb veel positieve verhalen gelezen over clomid....kan best wel zeggen dat het wonderpilletjes zijn!!

Ik hoop dat het bij jou ook een mooi wondertje teweeg brengt!! En van die hormonen heb ik niet zoveel last gehad hoor....en als je zwanger bent...vergeet je het ook zo weer!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Succes, liefs, moi xxx

Hoi,

de 1e keer moest ik 50 mg nemen van dag 5 t/m 9 en deze maand moest ik beginnen op dag 3 (t/m 7) omdat mijn eisprong de 1e keer pas op dag 20 plaatsvond. Deze maand trouwens op dag 18. Ik hoop deze maand moi achteraan gaan ..........

Volgens mij moet je altijd de kuur volledig volgen van 5 dagen maar zover gaat mijn kennis niet. Het lijkt mij iig wel logisch. Van de hormonen heb ik ook geen last gehad. Ik heb wel, naar mijn idee, een buikje gekregen.

groetjes nemo

Terug
Bovenaan