clomid

hallo allemaal
Ik zal me even voorstellen ik ben Niem.
Ik heb een jaar geleden in nov een miskraam gehad en probeer sinds dien zwanger te worden.De dokter heeft me toen naar de gyn gestuurd om dat ik maar niet ong werd ik kreeg gewoon geen eiersprong.Ik kreeg toen PrimolutN om ong te worden en moest op de derde dag van mijn miskraam beginnen met clomid 50mg,maar kreeg geen eiersprong toen kreeg ik 100mg maar weer geen eiersprong.Nu heb ik dezelfde kuur gekregen van 100mg en moet daar weer aan beginnen.Ik heb gelukkig geen bijverschijnsellen alleen wel zwaarder geworden en dat vind ik erg genoeg.Nou ik hoop dat er iemand op mijn onderwerp reageert doei gr NIEM

hoi NIEM,
Ik heb 2x primolut N en clomid gehad 50gr. En wel een heeeel klein eitje, maar verschrompeld voor het verder groeide. Nu heb ik duphaston om ongi te worden. WErkt sneller in 7 dagen. Zaterdag/zondag verwacht ik mijn ongi. Dan moet ik de 3e dag weer 5 dagen 50 gr clomid nemen. Mijn gyn vertelde dat het gevaarlijk is om 100gr. te nemen, omdat dan je baarmoederslijm erg dun word en dus je spermacellen niet in het slijm mee kunnen de baarmoeder in. Lees er maar eens over op freya.nl. Ik begrijp niet dat ze daar al zo snel mee begint. Ik moet straks op de 12 e dag voor een follikelmeting komen. Ze meet dan het groeien van mijn ei(tjes) op. Dan krijg ik evt. een spuit met LH (je weet wel die stof van moeders voor moeders) waardoor het eitje dan afgroeit. Zegt ze. We moeten het dus nog even afwachten. Ik houd je wel op de hoogte. Misschien is dit ook iets voor jouw. In welk ziekenhuis ga jij naar de gyn?
Groetjes,
A3

Terug
Bovenaan