clomid

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje tussendoor en hoop van harte dat jullie me iets aan kun bevelen. Ik slik clomid om de eisprong op te wekken. Het probleem is dat als ik het moet worden ik verschrikkelijk onder de acné kom te zitten in mijn gezicht, op mn borst en tussen mijn schouders. Weten jullie misschien iets wat ik zou kunnen doen om dit te verminderen, behalve dan het ge-eikte. Schoonhouden, goed reinigen e.d. Ik word er helemaal simpel van. Kijk af en toe een pukkeltje maar ik krijg er niet een maar meteen vier op een rij. Zal blij zijn als het over twee weken is, dan ben ik er weer vanaf haha. Oké als ik straks zwanger ben, is dit een kleine ongemakkelijkheid geweest maar op dit moment vind ik het jakkie-bah.
Ik hoop echt dat iemand een goed idee heeft!
Groetjes
patricia

Hoi,

ik heb helaas geen oplossing voor jou, maar wat ik wel vind helpen is pure a van garnier. Dit is een creme die je smorgens en savond op doet. Die is niet vettig ofzo en het droogt je huid niet zo huid.
Ik heb daar ook last van, maar helaas heb ik daar sinds jongs af aan last van.

Groetjes Naatje

Ja die heb ik ook al geprobeerd, maar daar droog mijn huid erg van uit. Ik ben bang dat ik er voorlopig maar mee moet leren leven. Het is vervelend maar het is niet anders.
In ieder geval bedankt!
Groetjes
patricia

Hoi Patricia,
Ik slik sinds deze maand ook clomid. Ik dacht dat die acne bij mij kwam door verkeerd eten. Maar als ik jouw verhaal lees herken ik dat wel. Mijn huid ziet er niet uit (anderen vinden dat wel meevallen).

Veel succes! Cindy

Hoi Patricia,

Ik had eerst geen acne, maar nu krijg ik van de clomid inderdaad wel huiduitslag. Dat is dus balen, vooral als na een maand, twee en drie maanden blijkt, dat je ei wel groot groeit, maar net 1 mm te klein blijft om te springen...Dan wordt het minder leuk, want dan vliegen de kilo's er ook nog eens aan. Maar ja, we doen het allemaal voor een kid, toch!
Groeten,
A3

Hoi meiden

Het valt allemaal niet mee hè de weg die we moeten gaan. Maar o wee als dan de dag dalijk komt dat die grote dikke vette plus er staat. Nou neem van mij aan dan wordt het echt Feest!!! Voorlopig moet ik volgende week woensdag weer naar de gyn en dan gaan we bespreken wat de volgende stap wordt. Ik heb al een hcg test gehad dus ik ben bang dat ik straks een kijkoperatie ga krijgen. Wat zie ik daar tegenop zeg! Ik vond die hcg test al verschrikkelijk. Nou ja eerst maar afwachten wat hij zegt.

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan