clomid

ik ben vandaag voor het eerst begonnen met clomid,en dit voor 5 dagen lang dus tot 30 dec.maar er is mij niet vertel wanneer we nou het besten kunnen gaan klussen.of moet ik gewoon me eiprong afwachten zoals altijd....ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven op me vraag knuffels pepe.

Hoi Pepe,

Je moet inderdaad gewoon je eisprong afwachten. Mag je nog langskomen voor een echo om te kijken of er eitjes groeien? Zo nee, dan zou ik een ovulatietest gebruiken.

Hoi pepe
Ik zelf moest elke ochtend temperaturen best vervelend>
Ik ben nu bezig met de Vijfde kuur Clomid maar bij de eerste drie kuren moest ik temperaturen en nu mag ik steeds terug komen om te kijken of er een eitje aan het rijpen is en of i gaat springen.
Jekan het beter even na vragen bij ziekenhuis of je niet mag langskomen voor echo vind ik zelf wel veel prettiger.
Sterkte!!!!!
gr niem

Ik geloof dat je ongeveer 14 dagen na je start met clomid je eisprong hebt. Dus als je op dag 3 van de cyclus gestart bent met clomid (is meestal zo) heb je waarschijnlijk je eisprong rond de 17e cyclusdag.

Suc6
gr Jackje

Hoi Jackje,

Dat hoeft niet hoor. Ik reageer pas erg laat op de Clomid en heb de eisprong pas op dag 27 dus ik zou even een echo laten maken of (wat al is genoemd) ovulatietesten gebruiken.

Groet Karin

Terug
Bovenaan