Clomid

Hoi Allemaal,

Mij is in februari verteld dat ik PCO heb. Ik heb nu twee kuren Clomid gehad. Beiden keren  heeft het geen effect gehad. Ik vroeg mij af of er  nog meer  mensen zijn met PCO en waar de clomid geen resultaat boekt? Wat is er bij jullie gebeurd en wat waren jullie stappen.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groet, Marijn

Hoi Marijn,

Ik had ook PCO.
Uit mezelf werd ik helemaal niet meer ongi na het stoppen met de pil. Met duphaston is er weer een nepbloeding op gang gegooid, waarna ik clomid 50gr. kreeg voor 5 dagen. Sloeg niet aan. Eitje bleef te klein en stierf af. Met duphaston weer ongi opwekken. Volgende maand hetzelfde feest. De gyn. checkt dan steeds vanaf de 14e dag om de dag hoe groot het eitje is, maar dat stopte voordat het groot genoeg was om te knappen weer met groeien. Weer duphaston gehad waarna ik op de 3e ongi dag moest beginnen met 100 gr. clomid. Een zwaardere versie. Na 14 dagen weer eitje kijken. Het groeide goed, maar nog niet klaar. Om de dag verder kijken en ja hoor op de 21 dag was het 24 mm groot, maar niet uit zichzelf gesprongen. Gebeurt normaal wel bij de 20 mm ongeveer. Toen heeft hij me een spuit in de bil gegeven (je weet wel dat spul van moeders voor moeders; pregnyl) en wat denk je na 48 uur ging mijn temperatuur omhoog dus hij was na 1 dag gesprongen. En op tijd gevreen. Wat denk je 2 weken later...Een positieve test. Inmiddels ruim 26 weken zwanger. Het kan dus wel zwanger wroden met pco, maar je moet er wel wat voor doen.

Groeten,
A3

Terug
Bovenaan