clomid

hoi meiden,

ik was begonnen met clomid en nu moest ik dus terugkomen om te kijken of mijn eitjes gegroeid waren. 1ex was donderdag 23-2 1 eitje was 8mm en nu moest ik woensdag komen 1-3 en toen zei ze "he volgens mij heb je een eisprong gehad"   wanneer heb je gevreeen? Ik zei maandag. Ojammer zei ze want waarschijnlijk is mijn eisprong dinsdag geweest. shit> En nu moet ik dus afwachten wanneer ik ongesteld word.
Volgende week moet ik wel bloedprikken om te kijken of mijn hormoonen(weet niet zo gauw hoe het heet)  naar beneden is. Klopt het als je eisprong is je temp naar beneden gaat en als je eisprong is geweest je temp omhoog gaat? Dat was ik vergeten te vragen.

groetjes

Hallo,

Je hebt dan toch nog steeds kans dat je zwanger bent?
Ik had mijn eisprong op maandag en we hadden zaterdagnacht gevreeën,maar was wel zwanger hoor!!! Er zat ongeveer 30 uur tussen gemeenschap en eisprong bij mij.
Helaas is het een miskraam geworden.
Dat hormoon wat je bedoelt is zeker LH?
Voor je eisprong kan (hoeft niet) je temp een daling maken en na je eisprong gaat ie dan omhoog (dat moet wel).
Bij mij ging hij pas op woensdag omhoog terwijl ik maandag mijn eisprong had.
Maar   een week na de ovulatie ging hij weer omhoog.
Nou had ik op internet gelezen dat als je temp een week na de eisprong weer omhoog gaat de kans groot is dat je zwanger bent.
Dat komt omdat het eitje dan is ingenesteld en hcG vrijkomt.
De hcG zorgt dus voor nog een tempstijging.
Maar ook al heb je niet een 2e tempstijging dan is er natuurlijk nog kans dat je zwanger bent hoor,maar tis wel leuk om erop te letten. Bij mij was het wel zo en was zwanger!!

succes,

groetjes Jacqueline

hoi jacqueline23,

bedankt voor je reaktie, nou ik wacht wel af de komende twee weken. En inderdaad ik bedoelde het lh hormoon.Dit wordt een spannende tijd. fijne avond.

Hallo,

Ik ben net nieuw op de site hier, maar ik ben al wel een paar maanden met clomid bezig.

Even een praktische vraag,....Is bij jou / jullie ook naar de kwaliteit van je partner / man gekeken, of wordt er in eerste instantie alleen naar de vrouw gekeken omdat dat vertrekpunt onregelmatig is?

Haag

hoi sjanneke,

ik begrijp je haha it takes two to tango he?
maar de gyn. heeft het er nog nooit over gehad..dus vandaar dat ik benieuwd ben hoelang er bij andere meiden duurde voordat daar naar werd gekeken..

succes

liefs haag

Terug
Bovenaan