clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,
Ik kijk veel mee bij het zwanger worden forum, maar lees hier ook mee.
Had even een vraagje en hopelijk weten jullie er meer over.
Ik ga beginnen met clomid 50 mg voor 5 dagen 1x 1, want mijn follikels rijpen niet erg goed.
De gyn wil het rustig opbouwen, maar hadden jullie veel bijverschijnselen? Of hadden jullie nergens last van?
Groetjes

quote: Deez schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 17:50:16'));

Hoi Meiden,
Ik kijk veel mee bij het zwanger worden forum, maar lees hier ook mee.
Had even een vraagje en hopelijk weten jullie er meer over.
Ik ga beginnen met clomid 50 mg voor 5 dagen 1x 1, want mijn follikels rijpen niet erg goed.
De gyn wil het rustig opbouwen, maar hadden jullie veel bijverschijnselen? Of hadden jullie nergens last van?
Groetjes

Hoi Deez,

Ik ben nu 3 maanden bezig met Clomid, ook 50 mg. En ook omdat mijn eitjes niet goed genoeg rijpen.De eerste 2 maanden had ik een enorm opgeblazen gevoel in mijn buik. Ook was ik wat vermoeider dan anders. Verder niets.

Succes en hopelijk is het gauw raak!!!!

XXX Yvet

Hoi Yvet,
Bedankt voor je reactie. Is de clomid bij jou ook elke maand opgehoogd?
Ik hoop dat mijn cyclus nou ook korter wordt, we wachten maar weer af.
Groetjes Daisy

Hoi,

Mijn dosis is niet opgehoogd. In de 2e maand hebben ze bloed afgenomen na de eisprong. Daarmee hebben ze gekeken of de eisprong nu wel van goede kwaliteit is en dat was dus zo. Ophogen is dus niet nodig.

Groetjes Yvet

ooooooo, daar heeft ze het bij mij niet over gehad, als de echo niet goed is dan hogen ze het op de volgende cyclus. Ben benieuwd nou..............

Hoi Deez,

Ik kreeg wat hartkloppingen van de Clomid en voelde me soms een beetje raar... maar... dat maakte helemaal niets uit want bij de 2e Clomid-kuur werd ik zwanger en mijn dochter is nu al bijna 1!!

Ik hoop dat het jou net zoveel geluk brengt!

Groetjes F.

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 17:21:16'));

ooooooo, daar heeft ze het bij mij niet over gehad, als de echo niet goed is dan hogen ze het op de volgende cyclus. Ben benieuwd nou..............

Hoi alweer.

Metjouw echo gaan ze vast kijken of het eitje goed ontwikkeld is, komt op hetzelfde neer als bloed prikken om progesteronwaarde te bepalen. Ontwikkld het eitje zich goed, zal er wrsl ook geen verhoging van de clomid   voorgeschreven worden.
Ik heb begrepen van de baliemedewerkster van de poli dat mijn gyn een andere werkwijze heeft dan de andere gyns van het ziekenhuis. Dus misschien gaat het bij mij wel anders dan 'normaal'?

XXXYvet

Hoi, hoi, ik slik nu voor de vijfde ronde Clomid en heb eigenlijk geen bijwerkingen. De eerste 2 rondes was mijn hoofd wel erg op hool, ik voelde me net zo'n op hol geslagen paard, maar na overleg met de gynaecoloog, kwamen we tot de conclusie dat dat tussen mijn oren zat. Ik was er zo veel mee bezig dat ik het gewoon niet meer los kon laten.

Wel had ik 4 rondes last van wat dikkere voeten, heel vreemd, maar nu drink ik veel meer water en heb nergens last van in deze ronde, het weer is ook wat koeler, dus dat kan het ook zijn!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan