clomid

A

Anoniem

Guest
wie gebruikt er clomid? en wie heeft er last van? Ik nog niet heb vandaag de 3e gehad en moet er nog 2! dinsdag naar de gyn kijken of me eitjes gegroeid zijn!!! kus kus

Hoi Coortje,

Ik slik al meer als een jaar clomid in het begin had ik weinig last maar toen ik de eerste 5 tabletten had geslikt toen kwamen de kwaaltjes. ik heb verschrikkelijk veel last van opvliegers en vooral 's nachts maar verder reageer ik er goed op heb op dit moment twee rijpe eitjes zitten van 13 mm dus het word of zondag of maandag dat ik mijn tweede inseminatie krijg en ik vermoed dat ik zaterdagavond weer een pregnylspuit krijg.
succes met zwanger worden.

gr. linda

Hoi hoi,

Ik heb nu voor de zevende keer clomid gebruikt. (3 jaar geleden heb ik trouwens ook 4 keer clomid gebruikt)
Deze keer is de eerste keer dat ik echt last heb van opvliegers en vreselijke stemmingswisselingen. Ik weet van mezelf dat ik soms onuitstaanbaar ben, maar kan er gewoon niks aan doen. Het overkomt je gewoon.
De andere keren was ik vooral vreselijk emotioneel. Je hoeft maar een vinger naar me uit te steken en ik kon wel al janken.
Verder ben ik alle keren wel moe geweest.
3 jaar geleden heb ik elke behandeling wel veel last van opvliegers en stemmingswisselingen gehad.
Ik merk trouwens ook wel verschil hoe groot de dosis van clomid is. Wanneer ik 50 mg slikte had ik er minder last van dan met 100 mg.

succes in elk geval.
ik zit nu op het wachtbankje in afwachting van.... en wachten duurt lang.....
nog een dag of 8 en dan weet ik meer...

groetjes
mama peet

Dit is de eerste keer dat ik de kuur gebruik en ik heb er erg veel last van. Zal blij zijn als ik morgen de laatste inneem. En hopelijk werkt het.
Ik hoor graag jullie ervaringen met de kuur. Liefs Liek

hey ik heb net de eerste kuur achter de rug! heb gister ei gehad!! heb nergens geen last van gehad!! kus kus

hoi meiden,

Mag ik vragen wat clomid is?
Misschien een domme vraag maar ik weet het niet.

Liefs Inge

Hoihoi,
Vragen staat vrij!!!
Is hormoon om bv eitjes te laten groeien.
Heb het zelf ook gebruikt en kreeg last van opvliegers 's nachts. De eerste keer had ik ook vocht achter de baarmoeder ervan en was ik moe. Later ging dat beter, maar was de werking wel anders.

Hoi Coortje,

Ik heb ook clomid gebruikt en ik had er zelf weinig last van (100mg per dag).
Ik reageerde er goed op, op dag 12 waren er al twee follikels van 20mm.
Wel spannend iedere keer die follikelmeting.
................................maar het kan heel snel gaan door clomid.................want ik ben inmiddels 6 weken zwanger.
Dus moed erin houden, ook al weet ik dat dit soms moeilijk is.

Groetjes Vera

Terug
Bovenaan