clomid

Hallo dames,

Ik zit even met iets.
Ik ben nu bezig 150 mg clomid te slikken. Zondag begonnen dus vandaag de laatste dag. Maar ik heb 30 pillen gekregen!!! Bij mij is 5 x 3 nog altijd 15.......
Zou het ziekenhuis alvast voor de volgende maand ook hebben meegegeven?? (lekker positief....) Weet een van julie dit? Of heeft iemand dit ook gehad?

Groetjes
Wilma

Hoi Wilma,

Ik moet altijd 50mg clomid slikken, dus 5 keer 1 per dag. En ik krijg bij een nieuwe voorraad altijd meteen voor 3 maanden mee, dus 15 pillen. Misschien dat het dus bij jou ook gewoon voor volgende maand alvast is, inderdaad niet echt positief benaderd, maar ach, wat kan jou het schelen! Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze ze hebben gegeven omdat je er nog meer dan 3 op een dag zou moeten, want 3 is het maximum hoor. Succes ermee!

Liefs, Anke

Hoi Wilma,

ik heb ook meerder pillen Clomid meegekregen voor drie maanden om precies te zijn. ben nu met de tweede ronde bezig en moet dinsdag ongi worden, dus spannende tijd voor mij. Maak je maar niet te druke en neem maar gewoon de voorgeschreven dosis in. Je krijgt als het goed is nog een controle om te kijken of het aan slaat.

succes met alles, en hopelijk kom je met goed nieuws,

liefs van Mariska

Hai Meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Dit is nu de tweede keer dat ik 150 mg moest slikken. Daarvoor het al geprobeerd met 50 en 100 mg. Maar ik heb nooit een voorraad meegekregen!!! Dus ik was erg verbaasd!
A.s. maandag moet ik weer voor de eerst echo. Ik hoop maar dat er weer een eitje groeit!

Mariska,
Spannend hoor dinsdag. Ik hoop voor je dat het deze ronde is gelukt!

liefs
Wilma

hoi hoi,

Ik was even mee aan het lezen. 1,5 geleden las ik nl. ook regelmatig op dit forum. Ik had nl. een zeer onregelmatige cyclus en uiteindelijik werd vastgesteld dat ik geen eisprong had. Ik kon helemaal al niet meer voorstellen dat ik ooit zwanger zou worden. Ik had al zovaak gedacht dat ik de kenmerken had en steeds bleek het niet zo te zijn. Het leek wel of de hele wereld zwanger werd, behalve ik. Na de eerste keer chlomid was het raak! Inmiddels heb ik een gezonde zoon van 6 maanden.  
Als ik terugkijk op die periode heb ik mijzelf  veel te veel met het zwanger worden bezig  gehouden.  Ik dacht,  als ik maar zwanger  wordt, dan zijn alle zorgen voorbij. Maar nee hoor. Als je zwanger wordt krijg je  eerst de zorgen om een miskraam, dan of de 20 weken echo wel goed is, dan of het kindje wel genoeg beweegt, dan of de bevalling goed gaat  en het kindje wel gezond is.  Maar dan, dan beginnen de zorgen pas echt. ..Dan komen de zorgen of het kindje wel ademt als het een keer goed slaapt, de zorgen als het kindje koorts heeft etc etc.    !!  Als ik terugkijk  had ik destijds wat ontspannender met de periode willen omgaan, maar ja, als je er midden inzit dan heb je hier geen boodschap aan. MIjn advies: Probeer te genieten van het leven wat je nu hebt, denk niet bij elke symptoon dat je zwanger bent en leg er niet een al te grote druk op in je relatie...Zorgen maken kun je altijd nog en wie weet lukt het in 2007!

Terug
Bovenaan