clomid

hallo, ik heb door clomid een eisprong laten ontstaan omdat die niet vanzelf kwam. de eisprong was zo ontzettend pijnlijk. hebben jullie daar ook ervaring mee?
morgen is mijn nod en ik heb nog geen last van pms, voel me eigenlijk best zwanger en ben ergens ook wel bang dat het nog helemaal niet werkt van binnen (maar ja die eisprong was zooo duidelijk..)
wat is jullie ervaring met clomid? is dit herkenbaar?

Hoi,

ik heb meer dan een jaar Clomid gebruikt en bij elke eisprong lag ik dubbel van de pijn. Zo erg dat ik soms naar huis ben gegaan van mijn werk!! Het is dus erg herkenbaar. Daarnaast moest ik vaak 's nachts plassen en was ik erg humeurig! Gelukkig is mijn eisprong uiteindelijk weer spontaan gekomen en hoef ik ze niet meer te slikken.

Ik herken de gevoelens van denken dat je zwanger bent omdat ik het idee had dat ik door Clomid meer symptomen had voor mijn nod. Namelijk opgezette borsten, opgeblazen gevoel, gevoelig, etc.

Toch susses, wie weet is het misschien toch wel gewoon gelukt.

groetjes,
Nadia

bedankt voor je reactie.
Wat ik niet zo goed begrijp is dat ik die eisprong heel duidelijk gevoeld heb, maar nu (ruim twee weken later) nog steeds niet ong. ben geworden. Hoe kan dat nou? Voelde ik misschien alleen het groeien van het eitje?
Ik ben niet zwanger, ik test steeds negatief. En ook de symptomen zijn inmiddels weer verdwenen. :(
Zal ik de gyn maar bellen?

Terug
Bovenaan