clomid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het topic hieronder maakte dat ik me wat afvroeg:

Donderdag ga ik voor de 2e x bloedprikken als er dan geen eisprong blijkt te zijn, begin ik met clomid.

Wie heeft daar ervaring mee en dan m.n. heeft het bijwerkingen? En hoe lang duurde het voor je zwanger werd?

Alvast bedankt! xxx

Eerste kindje was 7 kuren bij mij. Naar mate ik meer kuren kreeg, had ik meer last van bijwerkingen. Het tweede kindje was 1 hele rare kuur. Eerste dosis deed niks, hebben als proef een doorstart gemaakt in die ronde met een dubbele dosis. Dus een rondje van 6 weken, met als resultaat een mooi kereltje. De rondes dat het raak was, had ik er totaal geen hoop op haha. De eerste 6 rondes was in de tijd dat mijn vader ziek was en overleed. Misschien dat dat ook meetelde. Wilde zo graag mijn vader nog vertellen dat het gelukt was.

Heel veel succes in ieder geval.

Ik kan je nog niet voorzien van een antwoord, maar ik ga er de volgende ronde ook mee starten, dus.. Ik lees lekker mee!

Ik ben nu 33 wk zwanger dmv clomid.
Ik ben best een stabiel persoon, maak me niet snel ergens druk om maar de clomid maakte me wel een ander persoon, voelde me meer opgejaagd dan anders en eigenlijk totaal niet mezelf.
wat ik hoorde van de fertiliteitsarts is dat het heel verschillend is hoe mensen erop reageren! Dus klamp je niet vast aan een bepaald beeld maar laat het gewoon over je heen komen! Ik hoop voor je dat je net als ik, meteen na 1 ronde clomid zwanger bent!

Succes!

Ik werdt zwanger met clomid binnen 4 maanden,en bij mijn tweede kind was ik met 3 maanden zwanger.
ook met clomid.
Ik kon niet spontaan zwanger raken,vaak had ik mijn menstruaties twee keer in de maand.
Ook had ik kijkoperatie gehad.
Bij het slikken van clomid,had ik wat meer last van wisselstemmingen,en misselijk.
Verder weinig klachten gehad.
Heel veel succes meid

Ik heb nu de 2e ronde clomid gehad. Morgen weer voor echo. Ik merk dat ik wel wat last heb van humeurigheid, maar dat kan ook komen omdat ik het gewoon spannend vind.

Terug
Bovenaan