clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben ondertussen begonnen met de clomid en ik had een vraagje:

Maandag gaan ze kijken of de eitjes gegroeid zijn. daarna mag ik of klussen met een ovulatietest of een pregnyl spuit halen (waardoor ik duidelijk weet wanneer de eisprong is). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Welke van de twee is beter? En gaat die pregnyl spuit in je buik of in je arm want dat klinkt zo akelig...

Alvast bedankt xxx

Ik wil je heel veel succes wensen! Kan helaas geen antwoord op je vraag geven maar hoop dat deze ronde raak mag zijn!

Hey Ilse,

Wat fijn dat je bent begonnen met clomid/behandeling. Dat biedt perspectief!

Ik heb ook clomid, nu 3de ronde. Maar ik heb dit nog niet eerder gehoord van mijn gyn.
Misschien kun je hte ook wel plaatsen bij 'als het langer duurt'.

succes!
liefs,

Ik heb altijd pregnyl en een klusopdracht gehad. Die spuit moet je zelf in je buik zetten. (ik liet het ook weleens de huisarts of buurman die verpleegkundige is) Het voelt een beetje als een bijensteek. De eerste had ik hem heel dapper zelf gezet, terwijl ik bang van naalden ben. Gevolg dat ik onderuit ging. Later heb ik het ook wel eens zelf gedaan. Toen ging dat beter. Ik ging dan alvast op de bank zitten.;) Weet niet of er nog steeds zo'n tekort is aan pregnyl. Dat kan ook de reden zijn dat ze je eventueel met ovulatietesten naar huis sturen. Ga er wel vanuit dat je een keer of drie een inwendige echo krijgt om de eicelgroei in de gaten te houden.

Zet em op en ik hoop dat er 1 of 2 eitjes mooi groeien!

Bedankt meiden!

@Supertje: ik vind jou maar dapper hoor, denk dat ik gelijk naar de huisarts ren. En bedankt voor die info over de echo's. Dacht dat dat net als zo'n zwangerschapsecho zou zijn (uitwendig), maar ja, het is voor het goede doel hè!

@cu2heleen: hoe zit dat bij jou dan? Je hebt wel clomid maar verder gewoon klussen en dat is het?

Veel succes allemaal xxx

Onder dat motto heb ik ook die spuiten gezet. Anders had ik het niet gedurfd;-) je moet er even doorheen en hopelijk is het niet nodig, maar naar mate dat je vaker moet, wordt het steeds makkelijker.

Terug
Bovenaan