Clomid

Hee allemaal,

Wij zijn in augustus 2014 gestopt met de pil en hebben we besloten om onze kinderwens in vervulling te laten gaan.. Dat is stap 1, maar dan kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan.

Ik bleek steeds een lange cyclus te hebben variërend tussen 38 en 45 dagen.

Helaas lukte het niet om binnen het jaar zwanger te raken en zijn wijn doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Nu zijn we vanaf september begonnen met Clomid.

Inmiddels is de dosis al verhoogd naar 100mg en de laatste keer naar 150mg.

We hebben nu 6 ronde's gehad en zit nu op dag 20.

Morgen bloed prikken om te kijken of mijn eisprong is geweest.

De afgelopen keer met 100mg bleef het lang duren en moest ik om de dag komen voor een echo, -zodat ze konden zien of de eitjes er nog zaten of eventueel gesprongen waren, uiteindelijk op dag 20 eisprong gehad en dag 41 menstruatie.

Hebben hier meer dames ervaring met Clomid?

Ik praat er in mijn directe omgeving niet over met vriendinnen of mn moeder omdat ik ze echt graag wil verrassen als het wel is gelukt. Maar zou het toch fijn vinden om zo af en toe wat te delen.....



Liefs xx
 
Heb je deze ronde geen echo's gehad om te kijken of er eitjes zijn gaan groeien?

Hier wel ervaring met clomid maar geen goede omdat ik er niet op reageerde.
 
Nee deze ronde geen echo's gehad....

Morgen bloed prikken op progesteron en dan bellen ze vrijdag met de uitslag. Had bij 100mg wel een eisprong maar de laatste cyclus duurde heel lang, dus vandaar zijn we verhoogd naar 150mg.
 
Oké spannend zo'n verhoging zonder echo's. Hopelijk reageer je er goed op!

Nee helaas helemaal geen reactie op alle 3 de doseringen.

Ik ben inmiddels bezig met hormoon injecties.
 
Morgen is het alweer precies een jaar geleden dat ik ben gestopt met de pil! Pff wat gaat die tijd snel! Gewoon al een jaar lang geen enkele kans op een zwangerschap doordat ik geen eigen cyclus meer heb door de pcos.
Ik loop nu sinds eind oktober in het ziekenhuis. Dinsdag ben ik begonnen met mijn 2e ronde spuiten. Duimen dat ik nu wel op deze ronde reageer, anders miss opereren zoals 1 vd artsen voorstelde.
 
Hoi hoi, ik ben vandaag begonnen met mijn eerste pilletje Clomid als voorbereiding op iui...

Inmiddels anderhalf jaar gestopt met de pil maar nog steeds een lange en onregelmatige cyclus...

Na meerdere onderzoeken bleek man ook verminderd vruchtbaar te zijn.

Inmiddels al een kijkoperatie achter de rug om te checken of mijn eileiders vrij waren, een aantal verklevingen zijn weggehaald dus groen licht gekregen voor de volgende stap.

Allemaal erg spannend...

Liefs Kim
 
Terug
Bovenaan