Close up van je baby!

Wat een mooi meisje is Katie!

Hier ook weer 1 van ons meisje...

Nog eentje dan....

Ik zie haar echt denken: "mama haal die domme slab van m'n hoofd!"
Ik moet zelf altijd erg lachen om haar gezichtje, maar zelf denkt ze volgens mij dat haar moeder niet goed snik is...

Groetjes Lilian

het is me nog nooit gelukt om een foto te plaatsen.
ik zie steeds staan dat jullie het over hyves hebben, maar als je dat niet hebt moet je toch wel een foto kunnen plaatsen????
kan iemand het me uitleggen?
ik wil mijn meissie ook laten zien!!!

Hoi Mejon,
Om een foto te kunnen plaatsen moet je hem ergens op internet hebben staan. Van daar kun je de URL kopiëren en dat moet je dan weer bij estern plaatje invoegen plakken (maar eerst de / weghalen).
Hyves is een "ding" waar je voor jezelf een pagina kunt maken met daarop dingen die jij wilt dat anderen van jou weten en zien. Je kunt er ook mee chatten en verder kun je snel en eenvoudig berichtjes naar elkaar sturen.
Je moet eerst lid worden om mensen te kunnen uitnodigen, je kunt gaan naar www.hyves.nl maar je kunt ook naar een bestaande hyve gaan. Je komt vanzelf het "lid worden" onderdeel tegen.
Mijn hyve is http://p-tricia.hyves.nl Je kunt mijn foto's nog niet zien, want dat mogen alleen mijn vriendjes, maar dan kun je alvast wel kijken wat het inhoudt.
Succes ermee!
Patricia

Terug
Bovenaan