<p>Hallo allemaal, Ik heb een dochtertje van 8,5 weken die in de ochtend de hele tijd wil drinken. Keer op keer blijft ze komen. Vanaf 07:00/08:00 begint ze hier mee. (Ze krijgt rond 04:30 haar nacht fles) Ze blijft komen heeft ze net haar fles op na een half uur komt ze gewoon weer. Dit duurt tot 13:00 en dan gaat ze pas met een volle buik slapen. ze heeft dan al 4 keer 150 (5 scheppen op) als ik 6 scheppen probeer maakt het niet uit ze blijft komen. Als ik haar lekker bij me pak en probeer af te leiden begint ze als een wilde op zoek te gaan naar mijn tepel. Ze zit aan de flesvoeding omdat borstvoeding helaas niet lukte. Ook hebben we forte voeding al. Wel als ze eenmaal vol zit dan gaat ze vaak 4,5 uur wel slapen. Als ze wakker word krijgt ze dan een fles en dan rond 19:30 weer en dan gaan ze vaak naar bed en komt dan pas rond 04:30 dus daar mogen we opzich niet mee klagen. Ik kan gewoon in de ochtend geen kant op kan niet eens een wasje ophangen. In bed leggen probeer ik ook maar ze stopt er gewoon niet mee ze gaat net zo lang door tot ze weer krijgt. Ook een speentje helpt niet deze spuugt ze gewoon uit. Op dit moment is het zo vermoeiend dat ik niet meer weet wat ik er mee moet. We doen voeden op verzoek dus vandaar dat de tijden ongeveer zijn. Iemand tips hoe ga ik dat doorbreken????? </p>