CM

Hoi Allemaal,

Ik heb effe een vraagje, meten jullie je buik??? Ik heb nu in de omtrek een omvang van 100cm een meter dus!!!!

Vanaf mijn schaambeen naar mijn navel is 14 cm is dit goed er staat namelijk nergens iets over.

Groetjes Liz
 
dat licht eraan hoe ver je bent als je 12 weken zwanger ben is het erg veel maar als je 39 weken ben misschien erg weinig......

ik ben nu 33 weken en heb een omtrek van 105 cm

van mijn schaambod tot mijn navel weet ik niet

groetjes chariska
 
Hoi Liz, hoe ver ben je nu dan??
Wat grappig, ik ga ook ff meten thuis, ben zelf 24 weken en moet nog op een zeilboot op vakantie. Dus Greenpeace is ingeschakelt!!

Dorien
 
hoi

het aantal cm zegt niet zoveel hoor, alleen de afstand ten opzichte van de vorige meting door je vk. je buik moet iets van een cm per week groeien gemiddeld (niet per se tot je navel, maar schaambeen-bovenkant buik).
ik heb me ooit bijna op laten naaien doordat men het over aantallen cms had waar ik absoluut niet aan kwam. Maar mijn buik is helemaal normaal, kindje ook en ten opzichte van de eerste meting was de groei prima in orde.
kortom: laat je niet gek maken.
karin
 
Ik heb nog nooit gemeten eigenlijk maar nu toch gedaan, ik heb 114 cm en ben 31 weken en 2 dagen. Volgens de gyn ligt het kind prima op schema, niet te groot en niet te klein, dus ik weet niet hoeveel waarde er aan die cm gehecht kunnen worden.

groetjes, Jane
 
Ik heb ook even gemeten.

Mijn taille is 94 cm
Over de navel 107 cm

Schaambeen tot bovenkant buik 30 cm
schaambeen tot navel 20 cm

Ik ben 21 weken zwanger en weeg 79,5 kg.

Liefs Sas
 
Hoi meiden,

Ik ben in de 24e week, bij mijn verloskundige meten ze niet ze voelen alleen moet over 8 dagen weer. Is het normaal dat ik mijn baby meer naar binnen voel trappen zeg maar richting rug??? Is ie dan omgedraaid ofzo?

Liz
 
Terug
Bovenaan