Co-sleeper gezocht (voor boxspring) wie heeft een goeie tip?

<p>Ik zit nu al een tijd op internet te kijken voor een co-sleeper. Helaas vallen er veel af, i.v.m. onze boxspring 66cm hoog is, en die van chico etc. zijn daar niet geschikt voor. (Wat ik wel vreemd vind, want toch veel mensen hebben tegenwoordig een boxspring, dus jammer dat er veel niet geschikt zijn..)</p><p>De snuzpod had mijn voorkeur, maar ook die is net te laag denk ik.. en je hebt ze ook wel van hout maar die kun je weer niet gebruiken als reiswieg. (Maarja misschien kan ik daar de kinderwagen ook voor gebruiken? Of is een reis co sleeper toch fijner?)</p><p>weet in elk geval dat die geschikt zijn voor een boxspring, ze ook meteen stuk duurder zijn. Bijv. De bednest wieg voor €399</p><p>wie heeft een tip voor mij? ?</p><p> </p>

https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-lilly-90x40cm-inclusief-eco-matras-wit.html#
Wij hebben deze gekocht. Niet de meest luxe, maar past wel naast een hoge boxspring.

Wij hebben de tutti bambini cosleeper naast onze boxspring van 74 cm. We hebben er gewoon van hout een verhoging voor laten maken waar die op staat voor de perfecte hoogte. Hij gaat geen kant op en is lekker groot, onze dochter van ruim 10 maanden ligt er nog wel eens in. Vooral bij verkoudheid handig dat je de ene kant hoger kan zetten dan de andere kant, geen gedoe met iets onder matrasje leggen etc. 

Wij hebben ook een boxspring dus hoog bed, maar daar moeten dan ook nog van die klossen onder voor de kraamzorg he? Dus ik dacht, dan wordt het nog hoger en weet ik de hoogte nog niet eens. Overigens heb je ook veel sites om ze te huren, weet niet of je dat overweegt?

Je kunt heel veel co sleepers gwn vinden op marktplaats, ik had 1 die in hoogte verstelbaar was via mp gevonden, echt ideaal. Ik heb nu een co sleeper ledikant die moest ik lager zetten toen heb ik gewoon een schroef erdoor geslagen zodat ie lager stond was heel makkelijk. 

Ik heb vorige week de chicco next to me besteld. Deze is wel geschikt voor boxsprings, je kunt de pootjes een stuk inklappen. Hij is nu  ook afgeprijsd bij baby dump! 

Wij gaan voor de bednest. Prijzig, maar stijlvol en handig! Deze kan je nieuw of refurbished kopen, huren op op marktplaats vinden. (Biologisch) Matrasje e.d. kan je sowieso nieuw aanschaffen. Ze hebben n website en wat winkels waar je ‘m kan kopen (en bekijken). 
Volgens mij is t gewoon bednest.nl
Die chicco was mijn tweede keus maar die vond ik in de winkel een beeetje wiebelig en ik vond ‘m niet zo mooi (wat op zich voor die paar mnd niet veel uitmaakt)
er zijn ook wat filmpjes :)

Hoi Helma!
Ik weet niet of je ondertussen al een cosleeper hebt gevonden, maar ik heb echt een goede tip voor mensen die een cosleeper zoeken bij een boxspring!
www.baby-race.nl
Een cosleeper/sidebedje die perfect past aan je boxspring. Wij hebben ook een hoge boxspring en het bedje past precies. Het babybedje van BabyRace is ook nog eens multifunctioneel, want je kan hem daarna ook in de babykamer nog gebruiken als babybed/babywieg. Heeft ook een wiegfunctie, erg handig als je baby net even een extra zetje nodig heeft om in slaap te vallen!!
Bekleding krijg je erbij geleverd dus dat is ook handig, echt een functioneel, maar ook een luxe babybedje om te zien. Wij raden babyrace echt aan!
Groetjes
Sarah

Terug
Bovenaan