Co sleeper hoge boxspring

<p>Hi allemaal, ik ben op zoek naar een co sleeper die bij onze boxspring past (70 cm hoogte incl topper). De co sleepers die ik tegen kom zijn allemaal te laag. Ik heb wel die van Petite Amelie gevonden die zo hoog komt, maar ik zou graag willen weten of jullie nog andere co sleepers kennen die hoger kunnen. Thanks! </p>

Wij hebben onze co sleeper (chicco next to me) op 2 houten balkjes geplaatst. Zo kan je iedere co sleeper bestellen die je wilt en staat hij op de perfecte hoogte. Dit was een tip van onze kraamverzorgster. Werkt perfect :) 

Ik heb een gewone wieg gebruikt. Zijkant eruit geschroefd en wieg tegen het bed aan. Hoogte kwam mooi overeen met boxspring van ook 70 cm.

Enigste die echt geschikt is, is de petite amelie co sleeper (€119) heel mooi hoog en handig dat er wielen onder zitten. Het hek kan aan één kant naar beneden, maar je krijgt hem niet helemaal mooi strak tegen je bed aan vind ik. Wij hebben de hekken omhoog en hem naast ons bed geschoven. 
bednest was ook aardig hoog, maar die vond ik persoonlijk te duur. (€399)
heb een lange zoek tocht gehad, en bijna niks past verder, hopelijk heb je wat aan deze tip. 

Hoihoi!
Ik weet niet of je ondertussen al een cosleeper hebt gevonden, maar ik heb echt een goede tip voor mensen die een cosleeper zoeken bij een boxspring!
http://www.baby-race.nl
Een cosleeper/sidebedje die perfect past aan je boxspring. Wij hebben ook een hoge boxspring en het bedje past precies. Het babybedje van BabyRace is ook nog eens multifunctioneel, want je kan hem daarna ook in de babykamer nog gebruiken als babybed/babywieg. Heeft ook een wiegfunctie, erg handig als je baby net even een extra zetje nodig heeft om in slaap te vallen!!
Bekleding krijg je erbij geleverd dus dat is ook handig, echt een functioneel, maar ook een luxe babybedje om te zien. Wij raden babyrace echt aan!
Groetjes
Sarah

Terug
Bovenaan