Co sleeper

Hey ladies!

Hoe staat het ermee? Hier gaat het zijn gangetje, het zuur begint ook weer minder te worden en de controle van de week was ook weer goed. Dus helemaal blij! :D
Tijdens mijn laatste gesprek bij de VK kwam het over borstvoeding, had een handig lijstje gehad van haar waar ik op kon aankruisen waar ik meer informatie over wilde. Op dat lijstje stond de co sleeper. En ik ben meteen verkocht, dat wil ik ook! Heb er nu een tweede hands via marktplaats op de kop getikt, want nieuw vind ik ze nog best duur en voor de periode dat je het gebruikt is het best een hoop geld.
Ik zie me al heerlijk in bed liggen en als mevrouw wil eten niet helemaal mijn bed uit maar gewoon even naar elkaar schuiven en weer doorslapen! Het schijnt dat je moederinstinct het slaapritme van de baby overneemt en het lijkt me zo heerlijk om wakker te worden en dan meteen op ons kleine wondertje uit te kunnen kijken. Enige euvel waar we nog even mee kampen zijn de katten... die zien zo'n verlenging van het bed natuurlijk meteen als hun domein. De VK had daar als oplossing voor om er ballonnen in te leggen, dan worden ze vanzelf bang dat ze het bedje wel zullen mijden...

Ik vroeg me af hoe jullie dat straks doen. Gaan jullie borstvoeding geven? Slaapt het kindje dan op jullie kamer of op het eigen kamertje?

hoi, ik ben wel v plan weer te beginnen. maar als kweer kloven krijg of als tniet erg lukt stop ik ermee. ik heb een wieg en die zet ik naast bed tegen de tijd als kga bevallen en meestal na de kraamtijd rij ik die terug naar babykamer. kunnen ze daar verder maffen.ideaal en o zo schattig vind ik zo wiegje. maar een wiegje is ook best een aanschaf, kijk heb geluk dat khem al 3 keer heb gebruikt en hij van mijn ma is waar we zelf in gelegen hebben.
maar zoals je zegt dat als ze niet wil slapen en ze naar je toe trekt met zon ding is ook wel ideaal. en dan via marktplaats is lekker dan hoor! succes ermee!

Klinkt fijn idd,ik moet zeggen dat ik beide kids 10 mnd bv heb gegeven,en bij de laatste mn zoontje viel ik vaak met hem nog aan de borst al in slaap in ons bed,tot resultaat dat meneer iedere nacht bij ons in bed wilt slapen en hij is nu 14 mnd,gelukkig gaat savonds slapen nu wel goed.ah ja hij zal ooit in zn eigen bed gaan slapen,maar zal wel handig zijn voordat de baby zich aankondigd
liefs jootje

Ow ja ben zelf wel een voorstander ervan om kindje de 1ste maanden op je slaapkamer te hebben,ik bedoel maar vind zelf zo onatuurlijk je kindje zit 9 mnd in je buik,en dan ineens alleen in een donkere slaapkamer???nee dat wil ik niet,vind niet erg om kindje in bed te hebben ook maar dan wel op een veillige manier zoals aankleedkussen ertussen ofzo.alleen is dan alleen slapen voor je kindje weer lastiger als ze gewend zijn bij jou te slapen,dus ook niet alles.
die kreuntjes en geluidjes vind ik in begin niet erg,vind zo schattig en lief!het klopt wel dat je ernaar gaat luisteren en dat je dan weer slechter slaapt,maar ach ja...ook dat gaat weer over.
mijn mening he!
liefs jootje

hoi hoi

geen ervarnig met de co sleeper
geen ervaring met borstvoeding, dat lukte niet en ga ik ook niet weer proberen

maar wel met katten!

mijn katten leerden ook zonder balonnen al snel waar ze niet mochten komen
wel had ik zoiets van dat ze neit meer in bed slapen, de haren en het risico van op de baby gaan liggen.
Ook je privacy is veel minder met een kindje, als je ook nog de katten erbij hebt. dus voor mijn relatie slapen wij nu lekker zonder de katjes.
Als ik middags alleen een dutje ga doen dan neem ik er af en toe wel eentje mee hoor, en ochtends gaat de deur open dan mogen alle kids en katjes erbij komen en worden we lekker samen wakker

succes ermee straks

Hoi,

Ook hier geen ervaring met een co sleeper en bv. En ook ik ga het niet weer proberen. Ik vind persoonlijk dat een kind op zijn/ haar eigen slaapkamer hoort te slapen. Onze eerste lag de eerste nachten bij ons op de kamer maar ze is gauw naar haar eigen kamer verhuisd! Ik kon er niet van slapen, al die kreuntjes en proestjes, ik lag hele nachten wakker. Ze is er dus meteen aan gewend en slaapt elke avond zonder problemen in en de hele nacht door. Dit vanaf week 3! Ook deze kleine gaat straks 's nachts naar zijn/haar eigen kamertje. Zo hebben wij onze rust en de kleine is genoeg bij ons om zich veilig te voelen.

Liefs ciomama

Wat leuk dat je kindje nog bij je slaapt mamajo. Hier slaapt ZL ook nog bij ons bij tijd en wijle, en wij hebben er ook geen problemen mee. Gewoon lekker van genieten, ze worden al zo snel weer groot.

Terug
Bovenaan