cola

Ja toch wel er zit een cola light ASPARTAAM en dat is niet goed voor een ongeboren kindje!! is een hele tijd terug ook al iets over geweest op dit forum, wie weet dat je nog iets terug kunt vinden of dat je eens kunt kijken op internet of je het kunt vinden dan zul je het allemaal lezen

gewone cola daarintegen is niet erg maar daar geld ook voor niet te veel i.v.m cafeine

sucses hoop dat je hier wat mee kunt
gr
 
Aspartaam zit in een heleboel light producten en volgens mijn huisarts kan het helemaal geen kwaad als je er maar niet teveel van drinkt, maar dat is met alles. Hij vertelde mij dat ik me geen zorgen hoef te maken, dus drink maar lekker zolang het geen 3 flessen per dag zijn kan het echt geen kwaad.
 
Mijn gyneacoloog zei ook dat je het best mag, maar met mate. Ik denk dat 2 tot 3 glaasjes op een dag best goed kan. Meer zou ik zelf in ieder geval niet doen.

groetjes, Jane
 
Aspataam kan op zich niet zoveel kwaad, maar het afvalproduct dat het in je lichaam geeft schijnt voor een foetus dezelfde effecten te hebben als alcohol. Probeer er dus voorzichtig mee om te springen.

Ze zijn in Amerika dit gegeven aan het onderzoeken maar raden het in de tussentijd wel af om het te drinken als je zwanger bent.

Groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan