collega

A

Anoniem

Guest
Gisteren dus ongi na goede hoop in ronde 12 en gek genoeg hoefde ik niet te janken.
Maar vandaag vertelt mijn lievelingscollega (man) dat ze voor de 2e keer zwanger zijn. Nu liggen ze min of meer in scheiding, hebben ze een kleintje van net een jaar en is hij meer bezig om mij te proberen te versieren dan dat hij met haar bezig is.
En dan bedenk ik me dat mijn vriend en ik zo graag een kleine willen, dat onze relatie wel heel sterk is en dan vind ik het zooooooooo oneerlijk!
huil huil huil

Dikke knuf van mij enne...wees blij dat je niet in hun schoenen staat, want een goede relatie is heel wat waard en zeker als jullie strax een kleine krijgen!!!Zij hebben dan strax wel 2 kinderen, maar moeten er `gescheiden`van genieten....suc6 meid

Ik sluit me bij BB aan.

Kinderen hebben is geweldig en ik zou niet anders willen, maar als ik gewoon met de vader van mijn kinderen had kunnen genieten dan was me dat heel wat waard geweest.

Nu ben ik zwanger van mijn derde en ik ben heel blij, mijn vriend is waanzinnig blij, maar een klein stukje onderhuidse angst is er wel bij, want al heb ik nu een goede stabiele relatie, eens had ik die ook met de vader van mijn kindjes.

Ik duim voor je dat jij binnekort kan vertellen dat je zwanger bent, en dat jij degene bent die alle felicitaties ontvangt en trots met haar dikke buik mag rondlopen.

Kus
Miep

Hoi naamgenooD (jawel met een D) elk kind wil liever opgroeien in een liefdevol en warm gezin, dan bij twee mensen die ongelukkig met elkaar zijn.Ennuh...ook al geloof je er af en toe zelf misschien niet meer in...jou tijd komt ook nog wel al duurt het dan wat langer (ik weet dat ik makkelijk kan praten, want ik sta natuurlijk niet in jou schoenen maar ik hoop dat ik met deze woorden je verdriet wat kan verlichten!) Groetjes van je naamgenood!!!

Blijft je dwars zitten he ? Dat van die T en D............

Terug
Bovenaan