Colostrum!

Hey dames,

Ik ben nu 38 weken zwanger en als ik in mijn tepels knijp komt er colostrum uit. Ik vind dit al zo wonderlijk! Mijn lichaam is zich al echt aan het klaar maken voor de borstvoeding!! Super!

En is het bij jullie al ontdekt?

Heb het niet gehad voor de bevalling, was van plan om borstvoeding te geven maar ben nu bijna na een week gestopt. Flore drinkt heel erg traag doet er meer dan een uur over en drinkt de borst niet leeg, heb intussen meer melk dan dat de kleine drinkt. We hebbengle opties goed besproken en bekeken en zijn nu toch maar weer overgegaan naar flesvoeding. In ieder geval heeft Flore wel een week moedermelk gehad......Ik voelde me heel erg schuldig erover maar het ging gewoon niet.
Hoop snel iets van jullie te horen wie er volgt.

Mijn tepels lekken al vanaf 23 weken melk. De laatste 2 maanden moet ik echt met mijn bh aan slapen, want anders loopt de melk echt uit mijn borsten. Best wel bizar! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als de kleine is geboren. Maar ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat er voldoende melk uit zal komen.

Liefs mij

hey hey

nou hier nog helemaal niks hoor!!
het enigste wat ik zie is dat er in de gaatjes van de tepels wel wit spul staat... maar lekken en alles dat heb ik niet.
maar had ik bij mijn eerste twee zwangerschappen ook niet.
dat kwam goed op gang na de geboorte dus dat zal nu ook wel zo zijn...vind ook niet dat mijn borsten erg veel grote zijn geworden... dat zal wel er na komen denk ik.... hoop ik hahahaha

hoi hoi
ik heb ook geen last van lekkende borsten, had ik bij de vorige twee ook niet.
ik ga gelijk flesvoeding geven heb ik bij de andere ook gedaan en geen moment spijt gehad.
vind dat gedoe aan mijn borsten helemaal niets.
ik heb de baby 9 maanden bij me gehad en mijn man vind het super dat hij de eerste (en ws de flessen erna omdat hij het super leuk vind) mag geven.
ach ieder zijn eigen keus, als de baby te vroeg was geboren zou ik wel kolven maar alleen voor hem en niet voor mijn plezier.
gelukkig is hij niet te vroeg want ik moet nog 1,4 week

liefs

Ik heb sinds deze week last van 1 lekkende borst, en het is de borst waarvan ik dacht dat hij het niet zou doen! Heb namelijk wat operaties eraan gehad en volgens de arts zou ik nooit borstvoeding kunnen geven.
Maar ik ga toch voor de flesvoeding!

Terug
Bovenaan