combi sleeper

Isabelle is nu ruim 6 maanden en droeg tot nu toe een dun katoenen slaapzakje van de Hema met mouwen. Nu is deze wijd geworden van al haar gedraai en ben ik op zoek naar weer een slaapzakje met mouwen. Maar deze zijn heel slecht te verkrijgen. Nu word ik iedere keer door de verkoopsters gewezen op de combi Sleeper, omdat die zo wel voor de zomer als winter te gebruiken is. Heeft iemand hier ervaring mee?

bedankt.

Kim
 
Hoi Kimmie,

Hier een tevreden gebruiker van de combisleeper! Echt superhandig en lekker comfortabel voor de kleine: is het koud, dan rits je lekker de mouwtjes erin en de binnezak, warm weer: mouwen eraf en alleen in de buitenslaapzak. Alleen als het heel erg warm is (zoals de afgelopen tijd) ligt mijn zoontje in een superdunne katoenen slaapzak.

Let wel op: er zijn 2 maten, 1 voor kindjes tot 1 jaar en 1 voor kindjes vanaf 1 jaar. Ik heb 'm gekocht toen Gijs 8 maanden was en ik heb gelijk de grote gekocht, was nog wel wat ruim maar niet heel erg. Hij is nu 18 maanden en hij slaapt er al 10 maanden heerlijk in. Aangezien die dingen nogal duur zijn, kun je misschien beter nog even wachten en over een paar maandjes de grotere kopen. Voor een half jaar is zo'n kleine zak wel een grote investering.... En na een jaar passen ze er echt niet meer in.

Succes ermee
Susan
 
hoi kim,

ik heb ook een combisleeper en hij bevalt bij ons ook prima. Danique ligt er al vanaf 3 maanden in, ze trapt dekens van zich af dus dan werd ze steeds wakker omdat ze het koud had. Ze is nu 6 maanden en hij zit nog ruim, ik heb dus het babymodel. Het is een investering (ik heb de mijne van Marktplaats voor de helft ) maar ideaal ding met de binnenzak en mouwtjes, ook het gat voor de wandelwagen/autostoelgordel is ideaal,

Maaike
 
Terug
Bovenaan