Combinatie naam Jelte en Ilse

Hoi allemaal,

Ik kom niet vaak op de forum, maar heb nu toch echt even het advies van anderen nodig! :)
En dat kan niet vanuit mijn directe omgeving..

Wij hebben een zoontje Jelte en zijn in verwachting van de tweede. Nu vinden we de naam 'Ilse' heel mooi, maar vinden jullie dat wel mooi klinken bij Jelte??

Wij twijfelen een beetje.
Maar vinden het ook belangrijk dat de kinderen op zichzelf een mooie naam hebben.

Graag jullie meningen!! Bedankt :)
 
tja en dan ga je heel verschillende adviezen krijgen, want ik vind Ilse een leuke naam, ook in combinatie bij Jelte
Spreek het samen eens een aantal keer hard op uit, zo wen je aan de combinatie en merk je vanzelf of het klopt voor je gevoel
Als je blijft twijfelen, pak dan het namenboek er eens bij misschien kom je daar wel de juiste naam in tegen
veel succes met jullie zoektocht naar de goede naam voor jullie kleintje
groetjes Jacqueline
 
Hihi, leuk! Ik ken een broer en zus die zo heten, niet gek voor mij dus... Je spreekt Ilse wel ook echt zo uit en niet als ielze. Dus met een korte i en een zachte s. Post ook vind ik. Veel succes en plezier met kiezen!
 
We zijn geen friezen en vinden de friese meidennamen vaak té. Zelf vind ik Meike wel heel erg leuk, maar mijn man niet. Dieke en Mette e.d. zijn echt niet onze smaak.

Ben heel blij dat een aantal het ook wel leuk vinden en vind het advies over de uitspraak van Emilie-Ann echt super! Met de korte i en zachte s klinkt het ook heel fries en veel mooier bij Jelte.
Zo kan ik me er helemaal in vinden! :) Bedankt!!
 
Terug
Bovenaan