hi,
ik geef "volledig" borstvoeding, 2x in de week werk ik een middagje en gaat gossee naar het dagverblijf. hij krijgt daar dan gewoon friso en ik kolf op dat tijdstip af. ik heb savonds ook wel eens het gevoel dat mijn voeding "op"is en maak dan gewoon een friso fles. (en kolf dan zelf weer af voor ik naar bed ga (gewoon een simpele handkolf)
gossee doet het prima op de kunstvoeding (ik denk zelfs af en toe dat hij er beter op slaapt. ook overdags geef ik hem gewoon een friso als ik denk dat hij niet tevreden is.
wel kolf ik altijd even tien minuutjes met de handkolf, niet veel hoor, het is maar iets van 60cc maar dan kan ik zelf blijven bepalen of ik hem aanleg of een fles geef. als je niet kolft en echt stopt, is het heeeeel erg moeilijk om de voeding evt toch weer wel te gaan geven.
wel had gossee moeite met de fles een fles is anders dan een borst. ikheb voor hem een tomme tippee fles, dit werk hetzelfde als de borst en dus heeft hij ook helemaal geen moeite als hij een borst of een fles krijgt.