<p>Volgende week zal ik weer gaan beginnen met werken. Helaas ben ik niet in de positie om minder dan 4 dagen te gaan werken. Ik kijk er dan ook erg tegenop, omdat ik verwacht dat het wel pittig zal worden. Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie dit combineren. Ik zal mijn zoontje s avonds rond 18.15uur van het kdv halen en dan dus naar huis en dan?? Hij komt nu meestal rond kwart voor 7/7uur, maar als ik eerst nog voor mezelf moet koken en dan pas mijn zoontje eten ga geven, dat duurt te lang voor hem. Sowieso merkte ik bij zijn wendag dat hij sneller kwam qua voeding, wat denk ik te maken heeft met alle indrukken en dat hij daar intensiever bezig is. Laten jullie je kindje bij het eten erbij zitten (ik heb een newborn set voor de triptrap) en dan ga jezelf eten en dan de kleine naar bed? Het lijkt me een heel gehaast en ben dan ook erg benieuwd hoe andere het doen. Ook straks met hapjes die hij gaat krijgen. Wanneer ga je die dan geven? Is het een hapje s avonds bijv om 18.30uur en een uur later nog een fles? </p>