Combinatietest gehad

Hi meiden,

Vanmiddag om 16uur hadden we de nekplooimeting, die was super! 1,1mm, dus volgens t boekje. De uitslagen (kansberekeningen) waren verder ook supergoed, dus we zijn zó opgelucht! We waren beiden best gespannen t weekend, want stél dat! Je hoort / leest toch wel eens dat de uitslag niet zo goed is.

Ook hebben we voor t eerst het hartje gehoord, oh wat mooi!

Groetjes van een hele trotse mama!

Wauw gefeliciteerd meid! Tuurlijk hoop je op een 'gezond' kindje. Maar moet zeggen dat ik met tranen in mijn ogen het topic van Anneke heb gelezen!

Heerlijk dat je het hartje gehoord hebt. Had onze echoscopiste niet gedaan, ben het ook vergeten te vragen.

Super goed nieuws meid! Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat jullie best gespannen waren, we lezen hier op het forum ook niet altijd alleen maar positieve berichten, helaas! Maar bij jullie gelukkig niet van toepassing en een fantastisch mooi resultaat!

Mooi he, dat hartje?! Het is wel een 'traan' momentje.
Geniet ervan!

Liefs Lynn.

p.s. ik zal morgen, achter de laptop het ud-lijstje aanpassen voor je.

Ha Charlotte,

Ik kan me voorstellen dat je helemaal trots bent. Jullie hebben de bloeduitslag ook al binnen begrijp ik dat goed? Hoe voel je je verder?

Liefs

Wat een goed nieuws! Wat spannend he, ik had dat ook; stel dat.......Fijn te lezen dat alles goed gaat en dat je het hartje hebt horen kloppen.
Een echt geluksmomentje he?

:) Wat super fijn Charlotje! Geniet enorm! En wat een voorrecht dat je het hartje al hebt gehoord. Hier nog niets van dat alles, zo bijzonder is dat he?

O meiden, het begint helemaal te kriebelen, we gaan echt een kindje krijgen in december, whaaa (of zijn we nog niet allemaal door de 12 weken heen?)

Bloed had ik paar weken terug al laten prikken dus vandaag dé uitslag gekregen nav de nekplooimetiny en bloeduitslag. Op down is de kans 1 op 1120 en de andere kleiner dan 1 op 5000. Heel goed dus!
Nu bijna 13 weken en minder misselijk en meer energie dus heb t idee dat t genieten is begonnen!!

Terug
Bovenaan