combinatietest?

is er iemand die al een ervaring heeft met deze test? En zijn er meiden die overwegen of hebben besloten hem te doen?
Wij gaan het toch doen. Dinsdag 14 juli krijg ik weer een echo en de bloedtest en 14 dagn later wordt de nekplooi gemeten.....
Nou ik hoor het wel!

Gr
Chantal

wij hebben er ook over na gedacht..
wij doen het niet..
ze raden het aan bij een leeftijd van 36 en ouder omdat de kans dan groter is...die leeftijd heb ik nog niet..
gr bloem

Hoi hoi,
Wij hebben in 2007 bij zwangerschap van Amber ook een combinatietest gedaan. Wat belangrijk is, is dat je van te voren nadenkt over wat je met de uitslag wil. Immers heb je een verhoogd risico ga je dan voor bv een vruchtwaterpunctie en is die ook niet goed wat doe je dan? Wij waren hier beiden heel duidelijk in en dus combinatietest. Nu ben ik 37 en ga ik zeker weer test doen. Denk alleen nu een vruchtwaterpunctie maar zijn we nog niet uit. Heb 16 juli gesprek met gyno en ga dan overleggen.

Hallo,
wij hebben besloten om de combinatietest niet te doen. De verloskundige zegt dat er geen enkele reden is om ons zorgen te maken want ik ben 26...
Gr Bien

hoi hoi,

wij zijn nu 7 weken zwanger en wij gaan het ook doen, dit omdat het geen kwaad kan maar eventuele verhoogdheid op iets ernstig toch al wel gezien kan worden.
ik heb zaterdag mijn 1ste echo dus dat wordt heel spannend. en de eerst volgende echo met 13 weken doen wij die test.

ik ben ook 26 en maak me er geen zorgen om, maar alle extra's zijn toch lekker meegenomen vindt ik, en die € 120 dat zal me een worst zijn.

nou in elk geval heel veel succes met je zwangerschap en hopelijk heb ik je kunnen helpen

groetjes jacquelien

hoi,
wij hebben ook besloten om de combinatietest te doen, gewoon een uitgebreide echo met wat extra bloedtesten. Geen gefrummel in je buik.....dat vind ik niks.
Dit mede omdat ik net 36 ben en dit ons eerste kindje is.

groetjes opaal

Hoi,

Wij hebben besloten om het niet te doen, aangezien ik ook nog maar 26 ben en wij niet zo'n grote kans hebben op een kindje met down. En mocht het toch zo zijn dan is het ook welkom, dus ik zou zowiezo de zwangerschap niet afbreken.

groetjes

hallo ik ben nu 8 weken zwanger,en ben 39 jaar,ik ga wel een combinatietest doen,en dan evt een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie,als er een verhoogde kans is ,dan weer je het ieder geval 100& zeker!
groetjes

Terug
Bovenaan