Combinatietest

Vandaag deel 2 van de combinatietest gehad. Nekplooimeting zag er goed uit en de kans is gezakt naar 1 op 21000 op down syndroom. Nu lekker genieten verder, heeft er nog iemand de combinatietest laten doen?

hoi ik heb vandaag een afspraak gemaakt en kan 20 april terecht voor de nekplooi meting dan ben ik 13 weken, ik moet voor de 12e bloed laten prikken, ben benieuwd hoe of wat. het bloed prikken vind ik nooit zo super omdat ik aldtij bijna flauw val hihi ben zo'n mietje daarin

Hoi Fabienna!

Gefeliciteerd! Fijn dat het er goed uit ziet! Ik heb deze week de nekplooimeting laten doen. Nu nog 1,5 week wachten op de uitslag van de combi met bloedonderzoek. Spannend hoor! Weet je nog hoe dik de nekplooi was?

Geniet er van!

Enneh, Angel-Sabrina.. dat bloedprikken stelt tegenwoordig echt niks voor. Ik kijk gewoon niet, en voor je het weet zijn ze alweer klaar. Heb vroeger ook minder goede ervaringen gehad met prikken, maar nu al 2 x geprikt de laatste maand, en beide keren echt een eitje!

Liefs Uma

wat fijn voor je dat het een goede uitslag was
wij hebben er voor gekozen om het niet te doen
omdat het een kansberekening is en we het toch wel laten komen wil me niet de hele tijd zorgen maken mocht de uitslag niet goed zijn

groetjes rapsodie

Wij hebben er samen ook voor gekozen om het niet uit te laten voeren. Ik wil ook niet voor een keuze komen te staan mocht het wel zo zijn. Plus hebben wij maar heel weinig kans gezien de leeftijd en familie geschiedenis. Bovendien zag ik een hele duidelijke neus brug op de echo, dat wijst al op een kind zonder het down syndroom.

groetjes michal

Terug
Bovenaan