Combinatietest

Ha allemaal,

Vorige week de eerste echo gehad (op dat moment 9 weken en 2 dagen). Wel fijn hoor om te zien en te horen dat er echt iets zit!
Ook maar meteen aan iedereen verteld dit weekeinde...

Over twee weken hebben we een combinatietest; een bloedonderzoek en wederom een echo om de nekplooi te meten.

Zijn er meer mama's die de combinatietest laten doen en wat is jullie mening?
Alvast bedankt,
liefs Mirjam

hallo Mirjam,

Ik ga geen combinatietest doen.
Als ik een aantal jaar ouder zou zijn geweest dan zou ik het mischien wel gedaan hebben.
Je weet natuurlijk nooit of je een gezond kindje gaat krijgen.

Ik ben het wel eens met de vrouwen die het wel doen. Want dan heb je wel meer zekerheid, en kun je ook laten onderzoeken, mocht er wat zijn, wat dan te doen, en wat zal het zijn?

ik moet over 2 weken weer voor een echo, en dan zullen we zien of ze nu zeker kunnen zeggen hoe oud het kindje dan is. dit konden ze maandag niet met zekerheid vaststellen.
dus dat is voor mij ook al spannend.

hoop voor een ieder die onderzoeken laat doen, dat alles goed mag gaan

groet sjoukje

hallo Mirjam,

Ik ga geen combinatietest doen.
Als ik een aantal jaar ouder zou zijn geweest dan zou ik het mischien wel gedaan hebben.
Je weet natuurlijk nooit of je een gezond kindje gaat krijgen.

Ik ben het wel eens met de vrouwen die het wel doen. Want dan heb je wel meer zekerheid, en kun je ook laten onderzoeken, mocht er wat zijn, wat dan te doen, en wat zal het zijn?

ik moet over 2 weken weer voor een echo, en dan zullen we zien of ze nu zeker kunnen zeggen hoe oud het kindje dan is. dit konden ze maandag niet met zekerheid vaststellen.
dus dat is voor mij ook al spannend.

hoop voor een ieder die onderzoeken laat doen, dat alles goed mag gaan

groet sjoukje

Hoezo konden ze het niet met zekerheid vaststellen? (misschien domme vraag hoor!)

Bij mijn eerste echo vorige week kon ze op de buik ook niet duidelijk kijken, dus werd het een inwendig onderzoek.

Niet vervelend hoor en kwam onze mini ook wat fotogenieker op de foto ;)

groet Mirjam

we hadden uitgerekend dat het kindje nu ongeveer 8 weken oud zou moeten zijn, als we van de menstruatie uit zouden gaan.

Maar toen ze het kindje opgemeten hadden bleek dat het al veel groter was dan het zou zijn als het 8 weken oud zou zijn.

En om zeker te weten hoe oud het echt is. Moet ik over 2 weken nog een keer.
Dan is het kindje nog iets groter en kunnen ze het nog beter zien.

Het was nu al heel erg goed te zien, en het bewoog alle kanten op. En heb ook het hartje zien kloppen. Dus dat was zeker al heel erg mooi om te zien.

dus mischien is het kindje dan al wel 12 a 13 weken oud in plaats van 10 weken

we zullen het wel zien.

Jullie worden op de hoogte gehouden

groet sjoukje

we hadden uitgerekend dat het kindje nu ongeveer 8 weken oud zou moeten zijn, als we van de menstruatie uit zouden gaan.

Maar toen ze het kindje opgemeten hadden bleek dat het al veel groter was dan het zou zijn als het 8 weken oud zou zijn.

En om zeker te weten hoe oud het echt is. Moet ik over 2 weken nog een keer.
Dan is het kindje nog iets groter en kunnen ze het nog beter zien.

Het was nu al heel erg goed te zien, en het bewoog alle kanten op. En heb ook het hartje zien kloppen. Dus dat was zeker al heel erg mooi om te zien.

dus mischien is het kindje dan al wel 12 a 13 weken oud in plaats van 10 weken

we zullen het wel zien.

Jullie worden op de hoogte gehouden

groet sjoukje

Terug
Bovenaan