Combinatietest

hey,

Gaan jullie ook de combinatietest doen?
Wij wel, waarschijnlijk as vrijdag al omdat wij dan 2 weken op vakantie gaan (ben nu 8 weken) en krijg dan hoop ik een echo en moet bloed laten prikken. Als het te vroeg is doen ze het na de vakantie.
Vind het toch wel fijn om te weten wat de evt kans is, ook al bied het geen zekerheid.

En jullie?

Hey,

Net als bij de eerste doen we ook nu geen combinatie test.
Ik heb niks met een test die alleen maar een kans berekening geeft.
Ik kan ook niet omgaan met evt niet goede (kans)uitslag, wij vertrouwen maar op de natuur en zien het met de 20 wkn echo en bij de geboorte.
Maar iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt hoor geen verwijt hihi.
Heel veel sucses hoop dat het allemaal goed is.

gr Louise

Hoi,

Veel succes dan vrijdag.
Is dat trouwens idd niet te vroeg? dan ben je nog geen 9wk.
Wij hebben dat nooit gedaan en ook nu heb ik weer geweigerd, ik kan net als louise niks met een kansberekening!
Ook alvast veel plezier op vakantie!

Gr MJ

Hoi Mirjam,

Ik heb hier ook laatst een topic over geplaatst.
Wij hebben er hier ook heel goed over nagedacht, ik trok hier meer aan dan mijn man.

Je moet je goed afvragen wat de uitkomst van de test voor jullie gaat betekenen.
Ten eerste is de uitslag van deze test een kansberekening. Dit geeft alleen een percentage weer. Het geeft geen zekerheid!
En wat ga je dan doen? Verder testen totdat je het weet inclusief het risico wat het met zich meebrengt? Of ga je de rest van je zwangerschap in onzekerheid zitten of je kindje wel gezond is?

Wij hebben uiteindelijk gekozen niks te testen.
Bovendien ben je dan al zover, dat wij tenminste geen afstand meer kunnen doen van de kleine, ongeacht eventuele gebreken.

Maar, deze keuze is heel persoonlijk en je moet doen wat voor jullie gevoel het beste is.

Succes met jullie keuze!

Hoi Mirjam,

Wij hebben er wel voor gekozen het te laten doen wij hebben hem 31 august dan ben ik iets meer dan 12 wk

voor ons was het wel een zware overweging maar er zit bij mijn kant van de fam zowel vader als moeders kant wat sindome kindjes en dus wilde wij het een beetje weten ondanks dat het een kans berekening is is het voor ons fijn om dan te kunnen instellen als het evt zo zou zijn( maar ons kindje is gewoon super)

Succes met het maken van je keuze

Moeilijke keuze inderdaad. Wij hebben er, net als bij de 1e, voor gekozen geen test te doen. Ook ik kan niets met een kansberekening. Dus laten we de natuur ook dit keer maar zijn gang gaan.

Fijne vakantie alvast trouwens!

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan