Ik ben echt aan het twijfelen of ik wel een combinatietest wil. Bij mijn vorige zwangerschap hebben we het wel gedaan. Kans was toen 1 op 7 dat het niet goed zou zijn. Uiteindelijk hebben we er toen voor gekozen om een vlokkentest te laten doen, want ik wilde wel weten of het kindje levensvatbaar zou zijn en of we misschien een medisch kinderdagverblijf moesten regelen als het gehandicapt zou zijn, enz. Ik ben toen tijdens het wachten op de uitslag (8 dagen) echt door een hel gegaan. Heb alleen maar lopen huilen, omdat ik zo bang was om het kindje te verliezen. Had al een soort van begravenis in m'n hoofd gepland. Gelukkig was alles goed!
Nu ben ik bang voor de uitslag van de combinatietest, maar toch wil ik weten waar ik aan toe ben. Ik wil niet weer door die hel van het afwachten. Natuurlijk kan het ook een goede uitslag zijn, maar ben de vorige keer echt geschrokken. Gaan jullie voor een combinatietest, en waarom?
Nu ben ik bang voor de uitslag van de combinatietest, maar toch wil ik weten waar ik aan toe ben. Ik wil niet weer door die hel van het afwachten. Natuurlijk kan het ook een goede uitslag zijn, maar ben de vorige keer echt geschrokken. Gaan jullie voor een combinatietest, en waarom?