<p>Hi! Na lang wikken en wegen heb ik besloten om toch niet te gaan kolven zodra ik weer ga werken. Ik heb hem nu bijna 4 maanden fulltime bv gegeven en moet over 5 weken weer beginnen dus vind het tijd om af te gaan bouwen. Nu wil ik de voedingen overdag (10.00, 13.00 en 16.00) met fles gaan doen en de rest (07.00, 19.00, 22.00 en nachtvoeding) met de borst. Ik ga beginnen met die van 16.00, dan 10.00 en als laatste 13.00. Nu lees ik overal over het meteen laten vervallen van een complete voeding. Aangezien dat zou betekenen dat er dan 6 uur tussen de voedingen in komt overdag ben ik bang dat ik erge last ga krijgen van volle en pijnlijke borsten. Heeft er misschien iemand ervaring met het langzaam afbouwen van elke voeding? Dit zou dan bijvoorbeeld betekenen dat ik de voeding steeds minder lang doe, normaal 10 minuten per borst maar dan naar 7, 5, 2 en dan compleet fles. De rest van de voeding die hij dan misloopt vul ik dan al aan met fles. Het lijkt mij minder heftig dan ineens helemaal overslaan maar lees nergens ervaringen hiermee. </p>