Combineren friso standaard en friso comfort

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het combineren van friso standaard met friso comfort?
Mijn dochter heeft krampjes en daarom mag ik comfort gaan gebruiken, maar ik wil er niet helemaal op overstappen (daarvoor is het niet "erg" genoeg).

Nu zag ik op het pak van de comfort staan dat je deze met kokend water moet aanmaken omdat het anders niet oplost, maar ik vraag me af hoe je dan kunt combineren met de standaard voeding?

Iemand ervaring?

Groet,
Patty

Hi Patty,

Dat is nu precies de reden dat ik het nooit gecombineerd heb!
Waarom vind je het niet erg genoeg voor alleen comfort? Volgens mij hoeven ze het niet in een bepaalde mate te hebben daarvoor hoor.
Ik ben toen helemaal overgestapt op een ander merk (vanwege de bereidingswijze die ik onderweg verre van ideaal vond) namelijk Bonbébé dat beviel ons véél beter en was prijstechnisch ook een leuke meevaller! (6.49 geloof ik) o.a. te koop bij Jumbo en Plus. Die heeft wel dezelfde bereidingswijze als de Standaard dus zou je dat makkelijker kunnen combineren..
Kortom als ik jou was zou ik óf  geheel Friso comfort geven 'f geheel overstappen op een ander merk.
Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten! Haha!

Groetjes Saskia

Hoi Patty,

Ik gebruikte helft comfort en helft gewone voeding. Het is even zoeken, maar ik maakte ongeveer 90 cc water warm in de magnetron tot ongeveer 80 graden. Gewenste scheppen comfort erin doen en dan koud water toevoegen. Meestal was het dan ongeveer 40 graden en dan deed ik er de gewenste scheppen gewone voeding in. Het lijkt omslachtig, maar als je het een paar keer gedoen heb weet je niet beter.
Ik hoop dat het duidelijk is. Zo niet laat het dan weten.

Succes Sanne

quote: pnistelrooij schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 16:23:23'));

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het combineren van friso standaard met friso comfort?
Mijn dochter heeft krampjes en daarom mag ik comfort gaan gebruiken, maar ik wil er niet helemaal op overstappen (daarvoor is het niet "erg" genoeg).

Nu zag ik op het pak van de comfort staan dat je deze met kokend water moet aanmaken omdat het anders niet oplost, maar ik vraag me af hoe je dan kunt combineren met de standaard voeding?

Iemand ervaring?

Groet,
Patty

Heel makkelijk hoor, je maakt de helft van de fles met Comfort (dus water koken en als het net van de kook af is met het poeder mengen) en de andere helft maak je met koud water aan, je mengt de twee en klaar!

Toen ik overstapte ging ik naar 1 schepje comfort en 3 schepjes standaard. De standaard maakte ik in afgekoeld gekookt water klaar en de comfort met 30 ml water net van de kook, mengen en je hebt precies de juiste temperatuur. Bij mij werkte het helaas niet, binnen 3 dagen kreeg mijn dochter zo'n 12x ontlasting per dag en ze was er flink beroerd van. Inmiddels ben ik weer terug op de standaard en gaat het prima, af en toe nog wat krampjes maar niet meer zo extreem.

hallo
mijn moeder werkt in de fabriek van friso en ik heb er zelf ook gewerkt
je kunt het gewoon combineren hoor.
ik gaf zelf friso extra en nu standaard heb het ook een tijdje gecombineerd,
je zou ook gewoon kunnen proberen om helemaal over te stappen.
succes ermee

en trouwens krampjes zijn ook vaak tijdelijk he?
is het wel nodig om over te stappen?

Terug
Bovenaan