Combisleeper (slaapzak)

Hey.

Heeft iemand ervaring met de combisleeper??
En hoe kleed je je kind s nachts aan in zo n slaapzak??
En gebruik je bij de combisleeper nog een dekentje??

Groetjes Sabina Mama van Joella.

Hoi hoi,
Ik gebruik de combi sleeper bij mijn meisje,echt ideaal vind ik hem.
Met dit weer heb ik de binnen zak erin en ook de mouwen eraan.Als ze `s middags na bed gaat dan gewoon in katoenen pyama.`s avonds krijgt een pyama met van die voetje eraan...Laatst toen het wat begon te vriezen had ik haar een rompertje met lange mouwen onder de pyama met voetjes en extra sokken aan(ik meen dat dat moet,vind zelf ook lekker warme voeten..)Ik gebruik geen dekentjes/lakentjes erbij.
In begin wist ik ook niet precies wat ze nou aan moest.Maar je merkt het vanzelf...
Heb jij hem ook,of wil je hem aanschaffen?
gr gaby

Hey.

Ik heb hem dus ook.
En als ik het goed begrijp dan laat je de mouwen er ook aan  zitten en, trek je haar dus een pyjama plus broekje en sokjes aan??
Voor de rest geen dekentjes of wat dan ook in het bedje??

Groetjes Sabina Mama van Joella.

Als je op hun site kijkt heb je gelijk alle info..

www.littlecompany.nl

Het is een geweldig ding..
Gebruik er een thuis en een op het dagverblijf.

Esmé mv Kay

Hoi sabina,
Nee geen dekentjes....`s nachts een pyama waaraan al voetjes zitten.Maar als dadelijk weer iets warmer wordt een pyama zonder voetjes of alleen romper ofzo,....merk je echt snel hoor wat jij denkt dat goed is...Maar GEEN dekentjes.
gr gaby

Ik doe dus ook de binnenzak erin mét mauwen. Pyamaatje aan en broekje, maar doe geen sokjes.. Hij heeft het zo warm genoeg.

S'middags leg ik hem er gewoon in zijn truitje in zonder broek en sokjes, heeft het dan ook lekker warm.

Kijk even naar je eigen kindje en pas daar de kleding op aan.

Esmé mv Kay

Hoi,

Ik gebruik hem ook. Helemaal super!!!

Ik hebnu ook de binenzak erin en de mouwtjes eraan. Overdag heeft hij gewoon zijn truitje aan zonder broekje en sokjes en 's nachts heeft hij een pyjamaatje aan.

Groetjes Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan