Combisleeper

Mijn dochter van 14 weken kruipt 's nachts omhoog in bed. Haar armpjes en handjes voelen dan erg koud aan. Wie heeft ervaring met de combisleeper van little company? Past het babymodel echt tot het kind 1 jaar is? Kan je de slaapzak goed wassen? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, bedankt!
 
ik heb gewoon een slaapzak gekocht bij de hema, die combisleeper vondt ik te duur. Heb er twee gekocht, wel zo handig want dan kan je er een wassen en de andere gebruiken. Bij de hema kostte ze iets van 12 euro p.p. en ze zijn goed te wassen en te drogen (in de droger).

Ben wel erg blij met de slaapzakken, want ons mannetje kroop ook steeds uit de dekens en nu hebben we dat probleem niet meer.

Groetjes,
Linda
 
Hoi,
Ik gebruik voor mijn zoon ook de combisleeper, alleen heb ik voor hem het grote model gekocht (hij was toen 8 maanden). Geen gedoe meer met dekentjes en lakentjes, hij ligt nooit bloot en heeft het altijd lekker behaaglijk warm. Een vriendin van mij heeft de kleine slaapzak gekocht en die paste haar zoontje tot een jaar zonder probleem. Wassen is ook erg makkelijk: in de machine op 30 graden en gewoon in de droger daarna werkt prima. Suces ermee, ik zou niet anders meer willen.
 
Ik gebruikte ook de combisleeper voor mijn dochtertje. Ik vind het erg handig en je hoeft niet bang te zijn dat ze het koud krijgen. Ik moet zeggen dat de combisleeper nu een beetje aan de krappe kant wordt en dan met name het aan- en uitdoen is een heel karwei. Het gaat wel. Ze is nu 8,5 maanden maar vrij breed bij haar schouders. Hij is zeker de moeite en het geld waard.
 
ik gebruik de combi-sleeper al vanaf toen mijn zoon 3 maanden was, hij is nu 4 maanden (dus niet zo lang wel vroeg mee begonnen) en ik vind het nu al het geld waard. lekker makkelijk, warm en veilig!
veel succes
 
Een combisleeper is een nieuwe manier om jonge moeders het geld uit hun zak te kloppen.. oftewel een hele dure slaapzak met mouwen. Het effect van een simpele trappelzak en een rompertje met lange mouwen (desnoods een boxpakje erbij) is precies hetzelfde. Je kindje ligt lekker warm en kan niet meer zo door het bedje kruipen.... Overigens, koude handjes zijn helemaal niet erg... je moet je kindje even in de nek voelen, als ze daar lekker warm zijn is het goed.
 
Terug
Bovenaan