combisleeper

Hoi hoi,

Voor de mamma's die de combisleeper gebruiken: hebben jullie de binnenzak er al uitgehaald of slaapt je kindje nog in beide zakken? En wat heeft ie aan, een pyama of alleen een romper?

Fabio slaapt nog in beide zakken en met pyama, maar dat lijkt mij nu wat te warm worden. 's Avonds voel ik altijd wel bij hem, en dan is ie niet overdreven warm of zo. Hij wordt ook niet wakker omdat ie het te warm of te koud heeft...

Overdag slaapt ie met een truitje en een gewone slaapzak zonder mouwen.

Groetjes van Cissy

Ivar heeft zelfs de hele winter zonder  de binnenzak geslapen, en zonder de mouwen  (of in een "gewone" slaapzak zonder mouwen), met een romper met lange mouwen en een pyama, het is bij ons ook niet echt heel koud op de slaapkamers hoor en Ivar voelt nooit koud aan

groetjes Jenneke

Wij hebben een goed geisoleerd huis en het is niet koud op Lukas zijn kamertje. Desondaks slaapt hij nog steeds in beide zakken, alleen met een rompertje.

Als ik hem in een zak leg, slaapt hij veel onrustiger, dus voorloopig nog even twee zakken.

Kay slaapt nooit met binnenzak! Hij zweet zich nu al een hoedje..
Hij slaapt dus alleen met buitenzak en een pyama aan inclusief mouwen.
Als het warmer wordt gaan alleen de mouwen er af..

Esmé mv Kay

Hai Cissy,

Jente slaapt in een pyama met binnenzak, buitenzak en mouwen.
Het is meestal zo'n 17 graden op zijn kamertje!
Hij voelt 's ochtends warm aan maar zijn voetjes wel wat kouder, hij heeft echt die hele zak nog nodig!

Groetjes Fennie en Jente

Delano slaapt ook met binnen én buitenzak.
Pyama heeft hij ook nog aan.
Hij voelt gewoon lekker als ik hem uit bed haal dus laat ik het nog even zo.
Overdag slaapt hij in zijn  romper in de combisleeper,dan is het ook iets warmer op zijn kamertje dan s'nachts.
Groetjes Tanja.

Kian heeft ook binnen en buitenzak aan. Met een pyjama eronder. (geen romper daaronder).
Ik kijk altijd naar mezelf. Als ik snachts nog graag met shirt diep onder de dekens kruip, dan is dat voor Kian ook lekker. Tegen de tijd dat ik half onder de dekens vandaan wil, gaat de binnenzak van Kian er ook uit.
Als Fabio niet ligt te zweten snachts zal hij het wel lekker vinden toch?
En het is nog best koud buiten, dus raar is het niet hoor.
Liefs Nelleke

Hey Cis
Bij ons slaapt Danique alleen nog in de buitenzak met haar katoenen pyama
Het is ongeveer 17 graden op de kamer
Dus niet echt warm.
Maar voor haar is het echt genoeg.

Liefs Ilse en Danique

Terug
Bovenaan