Combitest of niet?

Ik blijf het lastig vinden want het is maar een kansberekening en de kans erop is klein gezien ik (nog maar) 35 ben. En daarom heb ik zoiets van: vind ik niet nodig, geeft hooguit stress. Maar toch blijft het in mijn hoofd spoken.

Wat doen jullie?

Wij doen het ook niet, tegen de tijd dat ik beval ben ik 32 jaar. Ik ga ervan uit dat alles goed is met ons kindje en mocht dat niet zo zijn, dan dealen we daar tegen die tijd wel mee! Maar nu vooral genieten van het zwanger zijn!

Ik ga hem niet doen, de vorige keer ook niet gedaan. Het geeft toch geen zekerhied, en qua leeftijd ik ben nu 26 en bij de vorige 24, waardoor het niet nodig was.

En de stress dat er een mogelijkheid zou kunnen zijn dat er iets mis is gaat mij teveel stress geven, wat wellicht helemaal niet nodig is.

Ik heb hem bij mijn vorige zwangerschap gehad. Dat is de standaard voor Singapore, waar ik op dat moment woonde.
Voor de eerste echo hadden we besloten om het niet te doen. Inderdaad een hoop stress en wat doe je met de uitslag......

Gisteravond hebben we gehoord dat we een tweeling verwachten. Ik wil het nu nog een keer overdenken en bespreken met mijn man.

Succes met jullie keuze.

Terug
Bovenaan