combitest

Hoi dames,

De vk vroeg of ik een combitest wilde en ik kon haar daar nog geen ja of nee opgeven. Ik was zelfs een beetje verbaasd over mijn twijfel, bij de vorige 3 was ik er er heel duidelijk over en wilde geen combitest. Nu met nr.4 twijfel ik en waarom, geen idee. Wat doen jullie?

Ik doe het niet...ik zou niet weten wat ik met een eventueel met slecht nieuws zou moeten! Weghalen zou ik niet kunnen denk ik. En anders zou ik mij de rest van de zwangerschap druk maken....
Dus mocht het zo zijn dan is het zo.

Veel succes met je keuze!

ik heb die test wel bij beide kids gedaan, gewoon om voorbereid te zijn..... maar ik snap het als mensen het niet willen weten. ik wil echter altijd voorbereid zijn als het ff kan...... en als je die test doet heb je even tijd om alles op een rijtje te zetten!

Ik doe het niet. Na ruim drie jaar is elk kindje welkom! En dan krijg je slecht nieuws, het is en blijft een kans op...
Het scheelt misschien wel dat mijn vriend en ik beiden geen afwijkingen in de familie hebben zitten en ik onder de 30 ben.

daarom snap ik het ook. hier is ook elk kindje welkom daar niet van. heb die testen gedaan beide zo min mogelijke kans gehad.... maar stel er was wel iets geweest dan hadmik me daar al wat lectuur en tips en tricks over kunnen inlezen en informeren.....

niet dat als het kindje eruit komt dat ik dan halsoverkop vanalles moet regelen.....

@heppy, snap ik helemaal, hoor! Zo heeft ieder zijn eigen motivatie om het wel of niet te doen. Mezelf kennende ga ik me erg druk lopen maken als we een verhoogde kans hebben. Of als iets niet in een keer helemaal goed is. Dat wil ik ook voorkomen. Wat dat betreft ben ik nogal een stresskip, haha!

Als een van ons een verhoogde kans op een kindje met een afwijking had gehad, hadden we de test zeer waarschijnlijk wel gedaan, idd om je te kunnen voorbereiden op.

ja dat kan ik heel goed begrijpen.... ik ben wat dat betreft wat nuchterder en wil gewoon alles weten, goed of slecht.....

en er dan het beste van maken.

maar ik snap je heel goed hoor!

Terug
Bovenaan