combiwagen/tweelingmoeders

Ik ben even benieuwd of jullie kindjes nog in het reiswiegje liggen? Wij hebben een combiwagen, waarbij de reiswiegjes naast elkaar zitten, maar deze zijn smaller dan gebruikelijk. Vooral Maes ligt vrij krap in het reiswiegje, maar is nog helemaal niet aan zitten toe (nu 5 mnd), terwijl Isa nog prima in de reiswieg past en wel al probeert te zitten en ook al vrij sterk is..
Een dillemma dus! Wel of niet 'ombouwen' naar de buggy-variant?

geen tweeling moeder, maarre, kan de buggy variant niet heel plat? Dat Maes toch nog soort van ligt? Ik weet dat kennis van mij dat ook deed, had kleine wagenbak, en haar kleine van 5 mnd paste er niet meer in, dus ging hij bijna plat in de wandelwagen

Ja ik zit daar ook een beetje mee. Onze kinderen liggen achter elkaar dus hebben ze een normale grootte bak maar volgens mij zijn ze het gewoon een beetje zat. Ze zijn ook 5 maanden, ik denk dat ik het gewoon ga proberen. En dan inderdaad heel plat. Ik heb er van die voetenzakken bij,lekker warm dus!

Myrte, Maes en Isa zijn toch niet jou eerste? Hoe heb je dat bij je andere zoontje (toch?) gedaan? Bij welke leeftijd bedoel ik...

Rick en Tom passen er nog in, maar ze liggen echt krap(vooral in de breedte) Ze zijn nu ruim 4 maanden en ik denk dat ik bij 5 maanden de wagen ombouw tot wandelwagen en ik heb ook van die zakken en volgens mij kan hij ook plat.
Bij de eerste 2 had ik een redelijk brede wagen, daar hebben ze 8 maanden in gelegen en onze 3de in een andere wagen en volgens mij lag hij daar ook maar 5 maanden in.

Hoeveel wegen jullie kleintjes nu dan?
Rick weegt 5880gr en Tom 6280 gr. Ik geef nog volledig bv, maar ik moet volgende maand wel extra gaan wegen, omdat ze een beetje afbuigen van het lijntje. Maar ze zijn heel alert, tevreden en actief dus volgens mij zit het wel goed.

Bij mij weegt Noor nu rond de 6300 en Seth 6500. Seth zit iets onder het gemiddelde en Noor er netjes op! Het gaat hier helemaal prima hoor!

Zoals ik al zij, volgens mij vinden ze het gewoon wel gezellig om een beetje rond te kunnen kijken. De maxicosi gebruik ik nu ook wel eens, alleen vinden ze die ook een beetje krap. Vooral Seth begint al te huilen als hij de maxicosi ziet!

Ik heb mijn kinderwagen met 3,5 maand al "omgebouwd", vond dat ze veel te krap lag. Ze was op dat moment 7,5 kg en 65 cm lang (ja boven gemiddelde) Heb de kinderwagen nu helemaal op ligstand staan. Ze vind 't nog leuk ook omdat ze zo veel beter kan kijken en makkelijker kan spelen met het speeltje wat ik er boven heb hangen.
Liefs

Hi allemaal,
Thanks voor de reacties.. Denk dat het er toch maar van moet komen. Heb ook van die voetenzakken, dus ze liggen er vast heerlijk in..
@Nathalie: ik weet het niet meer, wanneer ik voor de oudste ben overgestapt naar de buggy, erg he! Heb zelfs foto's terug zitten kijken in de hoop een foto van hem in de wagen te vinden, maar helaas! Bovendien was hij een redelijk forse baby, dus denk dat ik al vrij snel ben overgestapt.
@mamamar: we zijn eind december bij het cb geweest en toen woog Maes 7 kilo en Isa 6 kilo, beide waren 62 cm. We hoeven pas volgende maand weer, dus denk dat Maes nu wel richting de 8 gaat en Isa mss 6,5 is..
Ze krijgen beide volledige flesvoeding, wat onwijs knap dat je nog bv geeft, veel respect!!

Terug
Bovenaan