Comfort met extra

Hallo,

Zijn er mensen die Friso Comfort 1 mengen met Frisolac Extra? Hoe bevalt dit? Is dit een dunne of dikke voeding aangezien comfort een dikke voeding is, wordt het anders helemaal zo dik.
Mijn zoontje is nu 9 weken maar komt om de 3 uur en lijkt altijd hongerig! Hij krijgt 6 flessen van 150cc.
En zijn er mensen die rijstebloem eerder probeerde dan de 4 mnd.wat er voor staat?
Groetjes,
Milana
 
Hallo Milana
Ik heb de rijstebloem eerder gegeven al met 2 maand. Is mij goed bevallen. Mijn zoontje is nu 1 jaar en heeft er nooit last van gehad. Dus hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes en veel succes Bianca
 
Hoi,
Ben een andere bianca hoor, mamma van Yanniek. Mijn dochter is 6 maanden en heeft sinds 4 maanden de Fr extra gemengd met Fr comfort. Is inderdaad een wat dikkere voeding, maar niet superdik. Met een difraxspeen maat s kan ze het makkelijk op. Of je gebruikt een driestandenspeen. Mijn dochter is zeer tevreden met de voeding. Ze heeft minder snel trek, poept en plast goed en heeft geen krampjes meer gehad. Ook ik heb eerder de rijstebloem toegevoegd. Dat is het enige wat ik erover kan zeggen want die voeding wil ze niet hebben, ben er dus maar weer mee gestopt. Het belangrijkste is toch dat je moet doen wat het beste aanvoelt bij jou. Veel suc-6 ermee.

Groetjes

Bianca
 
Hallo, ook wij geven onze dochter een mix van friso comfort en extra. Onze dochter was ook vaak na zo'n 2 - 3 uur weer hongerig en last van krampjes. We hebbben wat met de verhoudingen gespeelt en zin tenslotte op de voor haar goede verhouding uit gekomen. Heb trouwens ook frisolac opgebeld of dat wel ging, was natturlijk geen probleem. Omdat onze hoveelheid comfort redelijk hoog is gebruiken wij en I-II-III speen, werkt perfect!
 
Terug
Bovenaan